Beugelloze bh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 16:03

Achterom schreef:
Esther_ schreef:
De bh’s van softrevolt <3 .
Geen beugel, naadloos, ademend en ze zitten heerlijk comfortabel. Zeker met warm weer mijn grote favoriet.
En heel geschikt voor grote maten.
https://softrevolt.com

Ik vind deze ook erg prettig :j
Eindelijk een beha die ik in de zomer niet zo snel mogelijk uittrek omdat ik het helemaal zat ben...

Welke pasvorm heb jij? Strak? Midden? En welke cupmaat heb jij?

irryproppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 16:13

Ik heb ze van Bonprix
En C&A beide van katoen
Bij Bonprix meestal in een combi te koop van 2 of 3 stuks.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 16:15

Tink89 schreef:
Ik snap oprecht niet hoe je met een grote cup (al merk ik daar hier dames met d of e al vinden dat ze een grote cup hebben, maar da's zo'n beetje gemiddeld in NL) zonder beugels uit de voeten kunt. Je maakt mij niet wijs dat je dan goede ondersteuning hebt die vanuit de band komt en dat je borsten een mooie vorm hebben...

Ik zweer bij Elomi, Panache (vooral voor badkleding en sportbh's) en soms Fantasie. Maar dan idd wel écht de goede maat. Dwz: een band die smal genoeg is, beugels die niet in je oksels prikken of op je ribben duwen (dan heb je dus niet het goede model of de verkeerde maat) en steun vanuit de band, niet vanuit je bandjes. Die moet je in principe af kunnen laten glijden van je schouders en dan moet je beha gewoon blijven zitten.

Passen en kritisch genoeg zijn is een kunst, maar er is echt voor iedereen een fijne beha te koop. Alleen met een echt grote cup vaak niet voor 3 tientjes.

Ik heb geen problemen met beugelloos zou ook prima zonder bh kunnen maar daar voel ik me niet prettig bij en wil over 10 jaar nog steeds kunnen zeggen dat ik er nog niet mee kan voetballen :') maar ik heb ook maar een ‘kleine’ cup met 75E

parnassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 16:42

Marlies Dekkers
Dame de Paris

Héél fijn, mis de beugel niet. Gemaakt ook voor protheses, maar kan ook 'gewoon'

of de Wing Power.

Heb geen grote cupmaat, een C. Maar dit zijn stevige bh's die ook stevig blijven en voelen ook iets 'gevuld'.

melanie0906

Re: Beugelloze bh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-25 18:22

Ik heb die van AliExpress even besteld kijken of dat wat is!

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:26

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:41

Iemand ervaring met snag? Die hebben ook bh's, beetje zelfde idee als soft revolt en sugar candy maar dan een stuk goedkoper.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:44

Soft revolt is erg fijn qua comfort maar deed niks voor de looks helaas. Hetzelfde geldt bij mij voor snag.

Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 20:27

Ik had 2 weken geleden een BH van Comfitwear besteld (had niet gezien dat het uit China kwam...).
Maar de maat die ontving was veel kleiner dan ik had besteld. Dus ik wil deze retour sturen. Maar toen bleek dat je wel retour kan sturen maar op eigen kosten, en dat is dus terug naar China á €25 euro. Ze hebben aangeboden dat ik een andere BH-maat mag bestellen op hun kosten, hoewel ik nu niks meer van ze hoor, althans, week geleden gemaild met ze.
Met deze ervaring zou ik het dus niet aanraden. Ben in elk geval opgelucht dat ik niet 3 BH's tegelijk heb gekocht, was wel een mooie aanbieding namelijk.

Mochten anderen wel positieve ervaringen hebben met ze, ik hoor ze graag.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 21:29