Tink89 schreef:Ik snap oprecht niet hoe je met een grote cup (al merk ik daar hier dames met d of e al vinden dat ze een grote cup hebben, maar da's zo'n beetje gemiddeld in NL) zonder beugels uit de voeten kunt. Je maakt mij niet wijs dat je dan goede ondersteuning hebt die vanuit de band komt en dat je borsten een mooie vorm hebben...
Ik zweer bij Elomi, Panache (vooral voor badkleding en sportbh's) en soms Fantasie. Maar dan idd wel écht de goede maat. Dwz: een band die smal genoeg is, beugels die niet in je oksels prikken of op je ribben duwen (dan heb je dus niet het goede model of de verkeerde maat) en steun vanuit de band, niet vanuit je bandjes. Die moet je in principe af kunnen laten glijden van je schouders en dan moet je beha gewoon blijven zitten.
Passen en kritisch genoeg zijn is een kunst, maar er is echt voor iedereen een fijne beha te koop. Alleen met een echt grote cup vaak niet voor 3 tientjes.
Ik heb geen problemen met beugelloos zou ook prima zonder bh kunnen maar daar voel ik me niet prettig bij en wil over 10 jaar nog steeds kunnen zeggen dat ik er nog niet mee kan voetballen
maar ik heb ook maar een ‘kleine’ cup met 75E