Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:Zie titel
Ik had het hier vandaag over met een vriendin, haar vaatwasser draait zo'n 2x pd (gezin van 4) wat ik enorm veel vond.
Hier draait hij 2 tot 3x per week maar ik woon dan ook alleen.
Glazen gebruik ik vaker bijvoorbeeld, even afspoelen en weer volschenken.
Ik ben benieuwd, hoe vaak draait jouw vaatwasser, hoe groot is je gezin en was je ook nog wel eens handmatig af?
Anomien schreef:Wildgirl schreef:Zie titel
Ik had het hier vandaag over met een vriendin, haar vaatwasser draait zo'n 2x pd (gezin van 4) wat ik enorm veel vond.
Ik ben benieuwd, hoe vaak draait jouw vaatwasser, hoe groot is je gezin en was je ook nog wel eens handmatig af?
3 x per week voor 1 persoon is gelijk aan 12 keer per week voor 4 personen.
Dus dan zit je er toch niet zo veel vanaf?
Anomien schreef:Wildgirl schreef:Zie titel
3 x per week voor 1 persoon is gelijk aan 12 keer per week voor 4 personen.
Dus dan zit je er toch niet zo veel vanaf?
Jiskaa schreef:Wij zijn met z’n tweeën en hij draait hier elke dag. Of we moeten een dagje thuisbezorgd doen haha.
Je gebruikt toch elke dag pannen om te koken die je de volgende dag weer nodig hebt? Ik snap niet hoe mensen ‘m maar 2x per week draaien :’)
Selina schreef:Waarom de moeite nemen om vaat eerst af te spoelen? Ik zet borden na de lasagne zo de vaatwasser in en komt er gewoon schoon uit.
Neonlight schreef:Jiskaa schreef:Wij zijn met z’n tweeën en hij draait hier elke dag. Of we moeten een dagje thuisbezorgd doen haha.
Je gebruikt toch elke dag pannen om te koken die je de volgende dag weer nodig hebt? Ik snap niet hoe mensen ‘m maar 2x per week draaien :’)
Dit dus, hier draait de vaatwasser iedere nacht. We koken iedere dag en staan altijd wel 3 pannen in, of een pan en een grote ovenschaal. Bakken van de hond, broodtrommels... Mochten we niet veel pannen hebben gaan de afzuigkap filters erin.