Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoT schreef:Even een vraagje, want na heel veel advertenties en filmpjes van Halara gezien te hebben, ben ik toch ook wel nieuwsgierig.
Heeft iemand ervaring met de korte broeken van Halara? Daar zit zo'n wielrenbroekje ingebouwd en ze zeggen dat die shorts niet opkruipen. Is dat ook echt zo? Ik heb daar best wel snel last van namelijk. Ze lijken me verder wel ideaal voor in de vakantiekoffer, kreukvrij en licht.
miccamaaike schreef:Zijn er toevallig ook mensen hier met een iets grotere maat die wel eens bij Halara hebben besteld? Ik krijg die broeken steeds te zien, maar durf niet zo goed te bestellen gezien mn maatje meer. Op zich hebben ze wel een goede maattabel dus als die klopt zou ik eens een poging kunnen doen.
Retourzendingen zijn daar wel zo ongeveer onmogelijk als ik het zo lees.
miccamaaike schreef:Zijn er toevallig ook mensen hier met een iets grotere maat die wel eens bij Halara hebben besteld? Ik krijg die broeken steeds te zien, maar durf niet zo goed te bestellen gezien mn maatje meer. Op zich hebben ze wel een goede maattabel dus als die klopt zou ik eens een poging kunnen doen.
Retourzendingen zijn daar wel zo ongeveer onmogelijk als ik het zo lees.