Halara broeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoT

Re: Halara broeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 16:02

Even een vraagje, want na heel veel advertenties en filmpjes van Halara gezien te hebben, ben ik toch ook wel nieuwsgierig.

Heeft iemand ervaring met de korte broeken van Halara? Daar zit zo'n wielrenbroekje ingebouwd en ze zeggen dat die shorts niet opkruipen. Is dat ook echt zo? Ik heb daar best wel snel last van namelijk. Ze lijken me verder wel ideaal voor in de vakantiekoffer, kreukvrij en licht.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 19:28

JoT schreef:
Even een vraagje, want na heel veel advertenties en filmpjes van Halara gezien te hebben, ben ik toch ook wel nieuwsgierig.

Heeft iemand ervaring met de korte broeken van Halara? Daar zit zo'n wielrenbroekje ingebouwd en ze zeggen dat die shorts niet opkruipen. Is dat ook echt zo? Ik heb daar best wel snel last van namelijk. Ze lijken me verder wel ideaal voor in de vakantiekoffer, kreukvrij en licht.

Ik heb 1 korte broek, binnenste broekje kruipt bij mij niet op.
Ik vind ze heerlijk,spijt van dat ik er maar 1 heb gekocht.
https://eur.thehalara.com/products/Supe ... nt=3122532

Ook heb ik 2 rokken met ingebouwd korte broekjes erin.
Deze om exact te zijn
https://eur.thehalara.com/products/Bree ... nt=3116705

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 20:14

Die eerste heb ik ook, alleen de korte versie. Die kreeg ik gratis bij een bestelling. Zou zeker kijken voor die langere versie, die lijkt me niet comfortabeler. Zeker als je het binnenbroekje wilt voor schurende benen is net iets langer prettiger.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 10:27

Zijn die rokken echt zo soepel als dat ze eruit zien, Lay_D?

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 13:36

Cer schreef:
Zijn die rokken echt zo soepel als dat ze eruit zien, Lay_D?

Ze zijn behoorlijk soepel ja, niet 100% zoals het plaatje het laat zien maar ik durf je het ook niet helemaal met zekerheid te zeggen, daar ik ze vorig voorjaar een keer heb aangehad en het is niet helemaal blijven hangen :o

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 13:57

Zijn er toevallig ook mensen hier met een iets grotere maat die wel eens bij Halara hebben besteld? Ik krijg die broeken steeds te zien, maar durf niet zo goed te bestellen gezien mn maatje meer. Op zich hebben ze wel een goede maattabel dus als die klopt zou ik eens een poging kunnen doen.

Retourzendingen zijn daar wel zo ongeveer onmogelijk als ik het zo lees.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 14:44

miccamaaike schreef:
Zijn er toevallig ook mensen hier met een iets grotere maat die wel eens bij Halara hebben besteld? Ik krijg die broeken steeds te zien, maar durf niet zo goed te bestellen gezien mn maatje meer. Op zich hebben ze wel een goede maattabel dus als die klopt zou ik eens een poging kunnen doen.

ik, ik heb maat 50 en heb diverse broeken van Halara. Mijn ervaring is dat de licht gekleurde jeans broeken goed op maat vallen en de donkere kleuren vallen kleiner. Kan toeval zijn, maar het is bij met verschillende modellen zo

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 17:00

miccamaaike schreef:

Ik heb ook een grotere maat ( maat 44) en ben lang (1,80m)
Heb alle broeken in XL en dan tall. Zitten allemaal prima, de ene iets ruimer dan de andere maar zeker niet te strak. Ik had een flared jeans ( weet even niet meer welke precies) en die zakte zelfs wat af ( te ruim) maar past nu met mn zwangerschap prima.

Ik heb 1x wat retour willen zenden. Je krijgt de optie om het terug te sturen ( volgens mij op eigen kosten) en dan krijg je je geld terug. Of je houd het en je krijgt tegoed en kan je dus weer andere items van kopen.
Ik had voor het laatste gekozen omdat de broeken wel pasten maar eigenlijk te kort waren ( had de normale ivm de tall) maar voor bv bij de paarden vind ik het minder storend.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 18:36

Huh is dat niet raar? Dat je het product mag houden? Zou er dan niet veel meer 'geretourneerd' worden?

Ik heb twee topjes die ik eigenlijk aan de strakke kant vind maar ze zaten goed genoeg dat ik de verzendkosten terug niet de moeite waard vond. Maar had eigenlijk voor het comfortabele een maatje groter nodig gehad terwijl ik altijd dezelfde maat heb.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 22:57

Is toch echt zo :j
Ik mocht de 3 broeken die niet pasten houden ( moest wel het eea invullen en foto’s sturen waarom ze niet naar wens waren) mocht de broeken houden en kreeg tegoed op m’n account waarvan ik weer 3 broeken heb besteld maar dan de langere versie.
Je krijgt geen geld terug, je moet het daar besteden. Maar das de keuze die je maakt. Je kan ook je geld terugkrijgen maar dan moet je het wel retour sturen en zelf de verzendkosten betalen.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 08:59

Op zich best handig!

Ik heb toch nog maar een broek gekocht.. :=

Afbeelding

Toen ik deze tegenkwam en hopelijk nagenoeg dezelfde kleur heeft als mijn bedrijfslogo moest ik de gok wagen of dit niet gewoon mijn nieuwe bedrijfskleding gaat worden. Comfortabel en netjes!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 09:08

Ben benieuwd hoe hij bevalt, dat model overweeg ik om te bestellen maar toch twijfel of het me wel staat.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 09:12

Zal wel even duren voor de broek binnen is maar ik laat het weten!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 09:46

Toffe broek!
Ik ben maar klein en twijfel dan ook of ik zoiets wel kan hebben :+

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 10:10

Ik ben 1.59. Die petit maken zijn echt life savers. Niet dat alle petit maten me passen hoor, moet goed opletten wat de inseam length is per broek. Maar geen idee hoe deze me gaat staan nog!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 12:21

Ik ben ook zover overstag door dit topic en wat dingen in de winkelmand staan. Maar nog ff twee vraagjes :D

Ik heb vrij stevige benen en billen door lymfe en lip oedeem. Tekenen de broeken niet te erg?
En welke broeken hebben jullie voor paardrijden? Heb namelijk een hekel aan siliconen _O- dus dit lijkt me ideaal. Maar door verschil in kledingmaat moet ik wel iets met een touwtje of riemlussen. Anders zakt het van m’n kont.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 17:11

Ik heb ook besteld. Heb een plusmaat en geen hele strakke benen, dus kan hopelijk binnenkort delen hoe dat uit heeft gepakt.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 17:15

Ik wil ook bestellen, maar heb echt geen idee welke ik wil :+
Welke broeken van hen zijn nu essentials?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 20:27

Ik ging net mijn nieuwe kleding passen en had een gratis legging gekregen. Dacht bij het openen van het zakje echt dat het een kindermaat was zo mini. Maar het label zei toch echt M en dat ding rekt blijkbaar gigantisch op. :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-25 20:28

Ik krijg het morgen binnen. Ben zo benieuwd.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 22:07

Echt toeval dat ik dit nu zie. Ik had in september 2 broeken besteld. 1 kwam gister een gat in .. :/

Ik vond de kwaliteit wel echt matchen met de prijs, zeer gematigd dus :o naast dat er in 1 nu al een gat zat (langs de naad aan de bovenkant?) Vond ik ze ook snel oprekken. Voor mij niet meer, broeken die maar een half jaar mee gaan vind ik echt zonde

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:27

Ik zag dit toppic voorbij komen en sloeg ook aan op de broeken. Leken me erg fijn. Echter als ik de reviews mag geloven komt de kleding uit China en hebben best veel mensen problemen met dat de producten niet aankomen. Wilde dit toch even hier vermelden.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:37

Blijf dat toch gek vinden. Heb nou al een paar bestellingen binnen en nergens problemen mee gehad. Verzending duurt even, de track en trace code blijft een tijdje staan op 'pakket nog niet ontvangen' en opeens staat de DHL voor de deur. Maar allemaal prima in hun verzendtermijn. Alles is netjes verpakt, maar wel teveel gebruik van plastic naar mijn mening.

Vraag me af of er veel mensen zijn die iets met een lange levertijd hebben besteld zonder dat ze het doorhebben en dat het daardoor langer duurt?

Maar ook die reacties over slechte communicatie. Ik heb 2x een vraag gehad, heb een chatbericht gestuurd en werd binnen enkele minuten geholpen. Dus dat het bedrijf nergens op reageert is ook niet mijn ervaring.

Goed, als je bij Trustpilot kijkt zijn er inderdaad een paar hele negatieve reacties, zeker de laatste dagen, maar het overgrote deel van de mensen geeft toch 5 sterren. Dat is op zo'n website best knap aangezien de meeste mensen pas komen klagen als ze een slechte ervaring hebben en goede ervaringen niet delen.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 10:32

Ik baal heel erg dat hun tall variant nog best kort is. 33inch jeanslengte. Maar misschien kan je van een aziatisch bedrijf ook niet verwachten dat ze rekening houden met echt lange stelten.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 10:39

Klopt, ik heb de tall en ben 1.73/1.74 m, dus helemaal niet zo lang. Deze maat is precies goed.

Heb verder geen idee of de broeken lang genoeg meegaan. Ik kan niet goed inschatten of ik ze na mijn zwangerschap nog pas, dus misschien gebruik ik ze maar heel kort.