Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Nou dat moe zijn is echt geen excuus, dat is zo momenteel. En tja dat hij het afdoet als onzin, het zal hem net zo goed overdonderen dat ik zeg dat ik het niet wil en er niet achter sta. Hij mag ook z'n tijd nemen om het te verwerken. Op dat moment van het gesprek was het niet zinvol om er op door te gaan om het te laten escaleren. Dan kan ik beter op een ander moment erop terugkomen.
_Mar3 schreef:fjordjes schreef:Nou dat moe zijn is echt geen excuus, dat is zo momenteel. En tja dat hij het afdoet als onzin, het zal hem net zo goed overdonderen dat ik zeg dat ik het niet wil en er niet achter sta. Hij mag ook z'n tijd nemen om het te verwerken. Op dat moment van het gesprek was het niet zinvol om er op door te gaan om het te laten escaleren. Dan kan ik beter op een ander moment erop terugkomen.
Stille meelezer hier. Ik ben het eigenlijk wel eens met mijn voorgangers. Zo vind ik het niet respectvol dat hij jouw mening/wens afdoet als onzin.
fjordjes schreef:Nou dat moe zijn is echt geen excuus, dat is zo momenteel. En tja dat hij het afdoet als onzin, het zal hem net zo goed overdonderen dat ik zeg dat ik het niet wil en er niet achter sta. Hij mag ook z'n tijd nemen om het te verwerken. Op dat moment van het gesprek was het niet zinvol om er op door te gaan om het te laten escaleren. Dan kan ik beter op een ander moment erop terugkomen.
Britta31 schreef:Krijgen jullie dan ook 2 officiele aparte adressen zodat als het niet werkt jullie jullie helft kunnen verkopen.Anders zit je vast.Ons huis is ook in 2 helften verdeeld,maar het zijn 2 adressen zodat wij altijd een helft kunnen verkopen.
Wispeltuur schreef:Voor mijn man en mij en mijn ouders is dit dus ook een droom om te doen. Wij zouden graag meer elkaars buren worden ipv bij elkaar in 1 huis wonen.
Maar wij lopen er telkens tegenaan dat je financieel gezien dan alle 4 onder de zelfde familie valt wat ontzettend lastig kan zijn met eventuele uitkeringen ed. Hoe gaan jullie hier mee om?