Aanwonenden Pieterpad gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Re: Aanwonenden Pieterpad gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 06:45

Ik woon in Vierlingsbeek en dat is niet groot aha. Zus woont in holthees. Ik ben dan echter als het goed is net bevallen dus logeren niet heel handig daar zolder nog niet af is maar een maaltijd/koffie zoiezo wel.
Zus is horsii op bokt

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 08:23

Wij wonen in wezup een deel van het pieterpad komt achter ons huis langs in het bos, we komen heel vaak lopers tegen dus als je daar nog geen plekkie hebt kun je bij ons gerust komen slapen, eten, een bakkie doen zeg het maar :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 08:42

8nnemiek schreef:
Ik had het nog niet erbij vermeld dacht ik, maar ik kan je ook oppikken in Montfort als het te ver van de route af ligt :j
We hebben een logeerkamer die meestal vrij is, met douche :D

Montfort - Sittard 24
Sittard - Strabeek 22
Strabeek - Sint Pietersberg 17

Mocht je ergens op deze routes echt niks vinden, dan kan ik (afhankelijk van de datum) wel kijken of ik je kan oppikken en wegbrengen. We hebben geen extra bed in huis maar in het ergste geval kunnen we wel wat fixen met de camper voor de deur. :+

Misschien is het trouwens handig als je een lijstje maken wat aan gear je nog mist en nodig hebt, zo te zien zijn er wel een aantal bokkers die wat hebben. Misschien kost het je dan nog minder. :D

OVerigens, voor de mensen die denken dat de hoogtemeters in Limburg wel meevallen, daar zijn nog wel een aantal leuke routes voor die het tegendeel bewijzen. :+

De Heuvelland4daagse: https://www.heuvelland4daagse.nl/
Dutch mountain trail: Klik vanwege de absurd lange link. :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 08:52

KimD schreef:
...

OVerigens, voor de mensen die denken dat de hoogtemeters in Limburg wel meevallen, daar zijn nog wel een aantal leuke routes voor die het tegendeel bewijzen. :+

De Heuvelland4daagse: https://www.heuvelland4daagse.nl/
Dutch mountain trail: Klik vanwege de absurd lange link. :+

Laat ik het zo zeggen: op het Pieterpad vond ik de hoogtemeters meevallen en had eigenlijk meer verwacht de laatste twee etappes. Niet dat de klimmetjes me huppelend af gingen hoor :')
Juist omdat ik het Krijtlandpad, de DMT, de Bloesem2daagse en de Heuvellandvierdaagse al kende en had gelopen, had ik me op meer ingesteld.

Daarnaast vond ik het juist heel leuk te ontdekken dat er ook op andere plekken in Nederland toch aardig wat hoogtemeters gemaakt kunnen worden.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 09:20

Mocht overnachten bij Braamt een probleem zijn, laat het dan even weten. We wonen op 8km van Braamt.

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 21:57

Wij wonen 12 km van Venlo en 27 km van Swalmen. Afhankelijk van dag en datum kan ik je oppikken en weer terug brengen naar Venlo en/of Swalmen. Logeerkamer is vrij en voor een eten en drinken wordt gezorgd. Eventueel kan ik meelopen op de route Venlo-Swalmen. Maar dat beslis ik pas op het allerlaatst.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 22:04

Ik heb vandaag nog een verdwaalde Pieterpadwandelaar de juiste kant op gewezen toen ik in het bos aan het rijden was. Ze was wel op het goede pad, maar wist niet meer wat noord en zuid was. :))

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 23:27

Haha dat heb ik ook eens gehad :D

Ik woonde bijna aan het pieterpad maar helaas is die verlegd en loopt nu dwars door het dorp ( leve de slimme bbeigenaar die dit veroorzaakt heeft -O- )

Maar goed er liepen wat stellen verdwaasd rond want de weg kwijt. Dus ik uitgelegd hoe en wat en ze verder geholpen.
Waren ze ook slap van het lachen. Ja ze hadden het ppad boekje op een rommelmarkt gekocht en dat was dus jaren oud.
Ze zijn vast vaker verkeerd gelopen maar dit was een erg leuke ontmoeting *\o/*

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 23:43

anca schreef:
Haha dat heb ik ook eens gehad :D

Ik woonde bijna aan het pieterpad maar helaas is die verlegd en loopt nu dwars door het dorp ( leve de slimme bbeigenaar die dit veroorzaakt heeft -O- )

Maar goed er liepen wat stellen verdwaasd rond want de weg kwijt. Dus ik uitgelegd hoe en wat en ze verder geholpen.
Waren ze ook slap van het lachen. Ja ze hadden het ppad boekje op een rommelmarkt gekocht en dat was dus jaren oud.
Ze zijn vast vaker verkeerd gelopen maar dit was een erg leuke ontmoeting *\o/*

Grappig verhaal. Dus jij woont eigenlijk aan de oorspronkelijke route. Is de oude route nog wel begaanbaar?

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 23:51

Ja hoor dat kan nog steeds . 1 pad is dichtgegroeid maar 10 meter verder zou je hem weer op kunnen pakken.

Er is nu een woonwijk gebouwd dus daar moet je nu door heen om het oorspronkelijke pad weer op te kunnen pakken.

" vroeger" stonden er regelmatig tentjes in het park ( bijna) achter ons huis.

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 14:32

Weet je al wanneer je van start gaat?

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 13:02

Ik ben benieuwd of je al onderweg bent en hoe het bevalt.

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 15:53

Ik ben ook benieuwd naar je plannen!
Ooit wil ik hem ook nog gaan lopen, dus zou graag je avonturen volgen.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 15:59

Volgens mij zijn er geen plannen meer. :+