Premium-diensten, zijn ze het geld waard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Premium-diensten, zijn ze het geld waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 15:02

Ik heb niet alle reacties gelezen hoor!

Maar ik heb YouTube premium, hoofdzakelijk vanwege de reclames maar ook om content te kunnen downloaden en vooral ook voor het afspelen op de achtergrond. Ik heb wel even getwijfeld bij de laatste prijsstijging maar ik maak dusddanig veel gebruik van YT dat ik het toch maar geslikt heb.

Wat Duolingo betreft, heb de premium wel eens uitgeprobeerd, maar als ik er niet al te intensief gebruik van maak vind ik het de kosten niet waard. Ik doe Deens trouwens haha. Maar als het je alleen om de hartjes gaat is er een prima manier om aan oneindige hartjes te komen zonder abo, je raakt alleen je reclames er niet mee kwijt. Maar ik ben een snelheidsmonster dus dat mistikken komt me erg bekend voor en dan is het gewoon fijn die oneindige hartjes.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 21:12

Alwiene schreef:

Maar ik heb YouTube premium, hoofdzakelijk vanwege de reclames maar ook om content te kunnen downloaden en vooral ook voor het afspelen op de achtergrond. Ik heb wel even getwijfeld bij de laatste prijsstijging maar ik maak dusddanig veel gebruik van YT dat ik het toch maar geslikt heb.

Wat Duolingo betreft, heb de premium wel eens uitgeprobeerd, maar als ik er niet al te intensief gebruik van maak vind ik het de kosten niet waard. Ik doe Deens trouwens haha. Maar als het je alleen om de hartjes gaat is er een prima manier om aan oneindige hartjes te komen zonder abo, je raakt alleen je reclames er niet mee kwijt. Maar ik ben een snelheidsmonster dus dat mistikken komt me erg bekend voor en dan is het gewoon fijn die oneindige hartjes.

Heel benieuwd wat dan de manier is :o

Ik moet nog een eens een reeks bevriezing gebruiken omdat ik mijn les niet afgemaakt krijg ..

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 21:47

Alwiene schreef:

Dit kan nu ook zonder YouTube Premium volgens mij. Ik heb iig geen YouTube Premium en toen ik gisteren tijdens een video kijken de app sloot, kreeg ik ineens een klein scherm en speelde hij verder. Helemaal verbaasd over, want dat wou ik al zo lang en kon nooit en nu ineens uit het niets.

Ik heb alleen Spotify. Luister zeker 8 uur per dag muziek, dus vond het het geld wel waard :))

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:34

Ik vind de ads bij YouTube in de regel niet zo vervelend (ze moeten ook ergens van bestaan), maar als ik een meditatie op heb staan wel. :P

Voor LinkedIn zou ik wel willen betalen, maar niet alle persoonlijke gegevens doorgeven, evenmin als mijzelf verifiëren met mijn id kaart.
Geen idee wat die mafkezen in de USA daarmee doen. _-:(

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 21:31

Sommige artikelen staan achter een betaalmuur.
Was er niet een speciale link waarmee je dat soort (kranten) artikelen toch zonder een abbo kan bekijken?