Welke sloffen zijn fijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-25 20:37

xxxmh schreef:
Voor diegene die de warmbat sloffen hebben, hoe is de pasvorm? Vallen ze groot of klein?

Ik heb ze geprobeerd, maar bij mij vielen ze kleiner.

Abracadabra9

Re: Welke sloffen zijn fijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-25 20:51

Mijn man loopt op Warmbats, ik op Shepherds en de kinderen hebben Bergstein. Allemaal prima, fijne sloffen!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 07:02

Ik ben weer in Spanje en ga binnenkort weer verschillende paren slof sokken kopen bij de ale hop. Zitten heerlijk, zijn heerlijk warm en erg leuk.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 08:53

Ik heb Mattes sloffen. Heerlijk warm, maar niet zweterig. En stap ook in de crocs van mn man als ik naar buiten moet ermee _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 09:18

Ik heb ze gewoon bij Ali gekocht, zitten superlekker, fijn voetbed, lekker warm en kan er ook zo mee naar de stallen lopen.
En dat voor 6-7 euro, ik loop er al een paar maanden op en ik zie nog niks van slijtage.

Afbeelding
Afbeelding

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 20:48

Shepherds gehad, Spaanse muilen, Birkenstocks, en nu heb ik een paar wasbare soort sloffen (die wasbare zijn fijn maar hebben geen lekkere zool).
Ik koop dus met energie regelmaat nieuwe voor rond de 10€. Dat vind ik toch het prettigst. Loop er thuis namelijk echt veel mee rond. Dus mijn favoriete sloffen zijn de nieuwe }:0 .

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 10:46

Joy_Mennings schreef:
xxxmh schreef:
Voor diegene die de warmbat sloffen hebben, hoe is de pasvorm? Vallen ze groot of klein?

Ik heb ze geprobeerd, maar bij mij vielen ze kleiner.

Ik heb dezelfde maat als mijn schoenmaat gekocht. Zitten heerlijk

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 11:46

Ja ik heb ze indd mijn eigen maat gekocht en sinds 2 dagen en heerlijke warme voeten! Heel blij mee.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 12:46

Goede keus TS :j.

Ik heb mijn Warmbat Willows nu al 4 jaar in gebruik. Zien er nog uit als nieuw, alleen het wol is vanzelfsprekend wat platter aan de binnenkant. Leef er zo ongeveer in in de wintermaanden. Ga ermee naar buiten als de kliko aan de weg moet of als er een vuilniszak in de kliko moet ofzo. Du het is niet dat ik er mega zuinig mee ben ofzo, maar ze blijven het gewoon goed doen. Inderdaad niet de goedkoopste sloffen, maar als ik kijk hoe lang ik er al plezier van heb, valt de prijs me echt heel erg mee. In het verleden ook Uggs gehad, die duurder waren en het minder lang volhielden.

Wil wel nieuwe, wil de Bunya of Barrine proberen.
Sowieso moet ik iets achter mijn voet hebben, met die "muiltjes" ga ik alleen maar onderuit en dan heb ik alsnog koude voeten.

kirsten87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 12:51

Tofvel super sloffen voor binnenhuis