Help, ik moet met de trein!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 19:46

Majabeestje schreef:
Uiteraard heb ik online gekeken en ik ben ook niet volledig achterlijk ofzo. Het is idd gewoon veel en onoverzichtelijk in mijn hoofd omdat ik het nooit doe. Ik weet heus wel dat het goedkomt en ik mij er uiteindelijk prima mee red. Maar het is ontzettend fijn om hulp te krijgen van ervaren reizigers met alle tips. Ik heb er echt heel veel aan! Nogmaals dank. Ook voor het aanbod van assistentie. Superlief.
En ik laat zeker even weten hoe het gegaan is.

Top. Gaat helemaal goed komen! Dat weet ik zeker.

Ennuh, mocht je tijd overhebben, je kunt ontzettend leuk shoppen in de Hoog-Catharijne. Als je er toch bent ;)

vierspan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 20:00

Ik vind het een interessant topic. Ik reis ook al jaren niet meer met het OV en weet dus nu totaal niet hoe het werkt om met de tram van P+R Transferium Westraven naar de Jaarbeurs in Utrecht te gaan. Waar ik woon rijden niet eens trams ( ook geen bussen en treinen overigens _/-\o_ ).

Berdien

Re: Help, ik moet met de trein!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 21:11

Herkenbaar hoor TS! Ik ben dan iets minder lang dan jij niet met de trein gegaan (kleine vijf jaar) maar dat vond ik een goede maand geleden toch wel weer even een dingetje :)) Alles is ook toch weer veranderd.

Volgende week dinsdag ga ik van Groningen naar Utrecht CS, als ik nog ergens specifiek voor je op moet letten dan hoor ik het wel! Ik moet bij het WTC zijn.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 23:46

Hoe is het gegaan, TS?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 23:54

DuoPenotti schreef:
Mirjam79 schreef:
Jongens, wat wordt het hier allemaal fijn uitgelegd <3
Ik, ik als "volwassen" persoon die nooit met het openbaar vervoer reist heb hier ook veel aan gehad.
Geen stress in ieder geval. Gewoon in- en uitchecken met je pinpas. Lijkt mij ideaal!

:j

ik ga ook nooit met de bus of trein.
En omdat ik dat nooit gedaan heb zou ik het ook zomaar niet ineens durven.
Maar bij deze uitleg van alle bokkers hier denk ik, moet ik toch eens doen :D

Mensen die werken bij bus of trein helpen je graag op weg.
Inchecken met de bankpas en uitchecken als je er weer uit gaat. Alleen bij lokale vervoerders even opletten dat je voor de blauwe trein incheckt bij het blauwe poortje.