Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melanie0906 schreef:Oke aangezien hier allemaal slowcooker ervaringsdeskundigen aanwezig zijn. Ik heb een vraag.
Onze rijstkoker is overleden en ik heb een hekel aan 1 functie apparaten. Na al langer twijfelen wil ik toch een slowcooker waar we dan ook rijst in kunnen garen. Heb je hier persee een functie voor nodig of kan dat ook gewoon op low of high apparaten?
lor1_1984 schreef:Ik zou dan voor een multicooker kijken, dan kun je zowel slowcooken als rijst koken en volgens mij zitten er nog wel meer functies op (hogedrukpan? airfryer/grill?)
lor1_1984 schreef:Je hebt ze met keramieken/stenen binnenpan ipv metaal.
Deze van Tristar bijvoorbeeld:
https://search.app/W7wBDVoi6wUv3hPDA
C_arola schreef:lor1_1984 schreef:Ik zou dan voor een multicooker kijken, dan kun je zowel slowcooken als rijst koken en volgens mij zitten er nog wel meer functies op (hogedrukpan? airfryer/grill?)
Goede vraag, ik kook de rijst altijd apart en serveer het er dan bij omdat ik niet zeker wist of het kon en lekker zou zijn om het mee te laten slowcooken. En als ik het zo lees doe ik daar verstandig aan.
Diddykong schreef:Ik krijg honger van jullie![]()
Ik heb er ook 1, maar gebruik hem te weinig, ook omdat ik vaak smiddags pas een x denk oh ja zin in kip. En dan is dat nooit meer op tijd gaar voor het avondeten. Maar nu heb ik extra inspiratie. Morgen gehaktballen
Buffelduke schreef:Diddykong schreef:Ik krijg honger van jullie![]()
Ik heb er ook 1, maar gebruik hem te weinig, ook omdat ik vaak smiddags pas een x denk oh ja zin in kip. En dan is dat nooit meer op tijd gaar voor het avondeten. Maar nu heb ik extra inspiratie. Morgen gehaktballen
Volgens mij hoeft kip juist niet zo lang in de slowcooker. Als je kipfilet hebt dan is die op high in 1-1,5 uur klaar
EedihcrO schreef:Wat doe je dan daarna met die bottenbouillon? Waar gebruik je dat voor?