Century schreef:Lindsey_99 schreef:Ik ben het met TS eens, het is leuker om 18 mensen blij te maken met met een miljoen, dan 1 met 18 miljoen.
Wat moet je met zoveel, 30 miljoen is veel te veel.
Een gouden wcpot kopen? 8 Tesla's? Een 'Totilas' die morgen dood kan neervallen met koliek of iets anders terminaals? Voor een miljoen koop je een leuk huis, en ook eentje in het buitenland, en kun je de rest van je leven neuspeuteren op je gouden verwarmde wcbril. Maar is dat dan wat gelukkiger maakt dan iets minder prijzengeld?
Ik hoef niet te zwemmen, alleen pootjebaden. Dat is prima. Nou alleen nog ff die postcode....![]()
Voor een miljoen koop je een leuk huis inderdaad, en dan houdt het al bijna op (wel afhankelijk van wáár je iets koopt natuurlijk). Maar de rest van je leven niets doen kan je niet zo makkelijk met een miljoen, zover ik weet.
Tuurlijk wel. Een huis hoeft geen miljoen te kosten. Je kunt er ook 3 kopen van 3 ton en twee verhuren en leven van de opbrengsten uit die verhuur. En dan heb je nog een ton over om van te chillen of nog een slimme investering te doen. Om maar een voorbeeld te noemen