Duits dus. Niet heel verrassend aangezien mijn meest gesproken taal het afgelopen jaar (Weens) Duits is. Wel interessant dat dat dus een invloed heeft op mijn Engels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Zou er iets bestaan die kan kijken van welke plek in Nederland je komt op basis van je accent
Sassy4barrel schreef:heeft iemand al % Italiaans eruit gekregen? ik ben best goed in Turks accent en Italiaans accent te spreken en paar keer geprobeerd m voor de gek te houden en dan komt er toch Duits uit
Cchanny schreef:100% Dutch.dat was te verwachten, want ik vind mijzelf echt vreselijk engels spreken.
germie schreef:Cchanny schreef:100% Dutch.dat was te verwachten, want ik vind mijzelf echt vreselijk engels spreken.
Hier ook dutch, maar toch durf ik van mezelf te zeggen dat ik beslist goed Engels spreek. Ik kijk dan naar begrip en grammatica, en dat zit absoluut goed. De rest vind ik persoonlijk minder interessant, want men verstaat mij gewoon in Engeland, Schotland of Amerika of waar dan ook in de wereld.
Mijn Duits is denk ik nog wel een tikkeltje beter dan Engels, daar kunnen soms zelfs Duitsers niet horen dat ik uit het buitenland kom, het enige wat ze soms niet kunnen plaatsen is uit welke regio ik dan kom.
germie schreef:En probeer het nu eens vanaf een IP adres in de UK. Want dat ding kan ook IP adressen lezen en dan wordt gokken al wat makkelijker.