Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kamsel schreef:ImkeTarek schreef:Ik zit even heel hard te denken.. Maar ondanks dat Ter Gouw veel bomen heeft, vind ik het echt geen bosrijke omgeving... In Slijk-Ewijk is wat bos, maar dat is echt geen loopafstand. De dijk en uiterwaarde daar heb je idd wel.
Dat ligt dan aan je referentiekader, maar ik vind het net als ImkeTarek ook zeker niet bosrijk.
En ook ik woon er in de buurt en ben ook meerdere malen op het park geweest.
Tiggs schreef:Dat snap ik!
BeFunny schreef:De bossen tussen Arnhem en nijmegen liggen er gewoon tussen. Daar ben je zo.
En verder liggen de uiterwaarden er waar je zo langs loopt.
Het liefst zou ik dus echt aan een bosrand zitten maar zoals ik al zei dat heb ik nog niet gevonden. Niet waar een woonbestemming op zit iig.
BeFunny schreef:Huidige woning is van ex.
Zelf ben ik ziek en daardoor lijkt juist een chalet/tiny house mij fijn. En de natuur is wat mij altijd zou blijven trekken dus de combinatie van kleiner maar wel goed geïsoleerd etc wonen en de natuur is wat mij trekt.
Een stukje grond 500m2 ofzo zonder park in bosrijke omgeving wel dichtbij voorzieningen (fietsafstand van station, supermarkt etc) waar woonbestemming op zit en waar een tiny house geplaatst mag worden zou ik zo voor tekenen maar ik heb het nog niet gevonden
Een tijdje geleden stond er ook een woonark in Capelle aan den ijssel, toen was ik nog aan het uitzoeken wat ik kon uitgeven eraan. De ark was ongeveer zo groot als wat yavanna ook heeft en was toch 379k, de woningen worden duurder dus deze objecten ooken toen was het natuurlijk al weg. Dus dat zou ook kunnen maar het gaat mij dus vooral ook om bosrijke omgeving en dat ontbrak daar ook.
Ps Yavnanna je vaart er mee rond. Mag dat zonder vaarbewijs? Want dan kun je aanmeren waar je wilt natuurlijk.
BeFunny schreef:
Hevonen schreef:Ik vind alle percelen wel klein, je zit hutje-mutje op elkaar. Ik zou toch echt meer ruimte om het huis overwegen.
Huis 1 lijkt me vooral erg ongeisoleerd als je naar de dikte van de kozijnen kijkt, kan er nooit veel isolatie in de wanden zitten. Als je dat wilt laten isoleren, zal dat aan de binnenkant worden gedaan, waardoor je kamers een stuk kleiner worden.
ikke schreef:BeFunny schreef:
Dan weet ik een leukere: https://www.funda.nl/detail/koop/buren- ... /43743743/
Ja, zit werk aan maar deze is nog origineel dus je komt geen rare stommiteiten tegen van vorige verbouwingen.
Vrijstaand, leuk stukje grond en natuur vlakbij.
Tiggs schreef:Vind je de ligging te druk? Want het is op zich geen verkeerd deel van Gouda.