pingu schreef:In België staat expliciet op het keuringsformulier vermeld dat de auto schoon moet zijn voor de keuring.
Ik weet niet in hoeverre de auto hiervoor afgekeurd kan worden, maar onze auto's worden altijd eerst goed gewassen vanbinnen en vanbuiten vooraleer we naar de keuring gaan.
Hier België en ik ruim echt niets op en was ook niet, en ik overdrijf niet als ik zeg dat onze auto vies vanbuiten is en vies vanbinnen.(we wonen landelijk, de kleine wegen zijn vreselijk, auto is lichtgrijs, maar meestal meer bruin door de modder, in de auto 3 jonge kids en vaak ook modder honden die er in springen en meerijden, auto moet goed rijden en daar stopt het voor mij, maar zo gaat hij dus ook naar de keuring en meestal gewoon mooi groen.)
Ze keuren toch niet de binnenkant of carrosserie? Ze keuren de onderkant, lichten, remmen,….
Of je auto blinkt of minder blinkt, dat zal daar niets aan veranderen.
Gordels klik je hier altijd zelf vast en dan trekken ze eens om te zien of ze effectief vast zitten.
Een van de zetels achteraan ligt meestal plat en die laat ik ook plat en die gordel klik ik ook niet vast, al die jaren ook nog geen gedoe gehad daarmee.