Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:08

Nou ik weet een ding.

Ik had dat werk zeker niet zelf kunnen doen.
Een keer iemand die moeilijk doet of zegt ik n**k je moeder ofzo en ik klap m op zijn bek.

Sommigen doen zo onnodig moeilijk.
Als je gewoon sorry zegt of rustig blijft kom je misschien nog weg zonder boete.

Maar mensen doen zo onnodig moeilijk.

Ik vraag mij juist af waarom er geen respect is voor agenten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:12

daantjuhhh schreef:
Als je gewoon sorry zegt of rustig blijft kom je misschien nog weg zonder boete.

Dit inderdaad.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:19

Een uur geleden 2 paracetamols en 1 Tramadol genomen, en nog mijn rug ingesmeerd met een warmte gel.
Nou ik merk er niks van.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:20

Ik heb dat met dat programma met die handhavers. Politie hoort getraind te zijn op deëscaleren, maar die boa's lijken vooral heel erg gericht op het escaleren van. Alsof ze aan hun quota moeten komen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:21

daantjuhhh schreef:
Nou ik weet een ding.

Ik had dat werk zeker niet zelf kunnen doen.
Een keer iemand die moeilijk doet of zegt ik n**k je moeder ofzo en ik klap m op zijn bek.

Oh ja af en toe verdienen degenen waar ze mee te maken hebben het absoluut hoor. Gewoon luisteren en meewerken help je jezelf al heel erg mee.

Maar af en toe komen die agenten op een melding af en spreken ze meteen de mensen al op zo'n commanderende en boze toon aan, dat als ik er tegenover had gestaan ik echt meteen in verdediging zou schieten, ondanks dat ik weet dat ik niks gedaan heb.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:23

En toch vind ik dat er nog veel harder opgetreden mag worden. Minder getolereerd.

In het buitenland hoef je echt niet z’n grote bek te hebben.

Hier zijn gewoon kinderen die een agent uit durven te schelden.
Nu was ik 30 jaar geleden kind, maar ik durfde echt niet meer te zeggen dan, ja meneer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 00:29

Pompoen schotel gemaakt saus is heerlijk alleen de Pompoen valt tegen.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 00:54

Aan fietsers zonder (goede) verlichting. En vandaag in het bijzonder een moeder met kind in een bakfiets met alleen zo'n mini-lichtje. 8)7
Zelfmoordneigingen?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 03:58

Plafonddienst. Alweer ^)

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 06:30

De orthopeed...
Ja dit is gewoon enkelband letsel, duurt een jaar ongeveer om te herstellen sommige mensen blijven altijd pijn houden
En alles wat de fysiotherapeut tot nu toe heeft geprobeerd was onzin net als echo's totaal onbetrouwbaar

Rust gedoseerd bewegen en pijnstillers succes er mee!

Uhmmm schrijf dan punt a goeie pijnstillers voor....
Ik kom sommige dagen niet eens de trap op van de pijn, beide fysiotherapeuten vinden het abnormaal dat ik zoveel pijn heb.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 08:17

daantjuhhh schreef:
En toch vind ik dat er nog veel harder opgetreden mag worden. Minder getolereerd.

In het buitenland hoef je echt niet z’n grote bek te hebben.

Hier zijn gewoon kinderen die een agent uit durven te schelden.
Nu was ik 30 jaar geleden kind, maar ik durfde echt niet meer te zeggen dan, ja meneer.

Helemaal mee eens. :j Gisteren toevallig met een bezoeker over kinderen en hun gedrag van nu gehad en dan met name de opvoeding die velen lijken te missen. We moeten weer terug naar een duidelijke aanpak met consequenties voor bepaalde gedrag en niet meer 'onderhandelen' met kinderen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 08:35

Verslapen, gisteravond geen lunch gemaakt dus zat te haasten om mij klaar te maken, ontbijt erin schuiven en lunch klaar maken zodat ik nog kon racen om de trein te halen.
Is de trein gecancelled.

Misschien ook een positief ding want nu kan ik rustig aan doen, maar kom op :') beter rijdt de volgende trein wel, want deze les moet echt op locatie

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 08:38

Nieuw klaagtopic *\o/* *\o/*

Waarom is het alweer bijna 8 uur?

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 08:46

Polarize schreef:
daantjuhhh schreef:
Oh ik vind het een geweldige serie

Normaal vind ik die series waar ewout de politie volgt wel interessant, maar ik sta bij deze vooral af en toe aardig verbaasd te kijken over hoe snel de politie aggressief/boos lijkt te worden. Vraag mij echt af of we dingen missen of dat het daar in het algemeen zo is

In deze Q&A leggen ze uit dat van de escalaties soms een te klein deel wordt getoond in de aflevering. Vaak hebben ze zo'n persoon al langer 'op de korrel' of hebben ze die dezelfde dag al meerdere keren getroffen en is zoiets de spreekwoordelijke druppel.

https://www.youtube.com/watch?v=srVv7zMb7Yw

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 09:57

Afspraak met aannemer woningbouw. Kunnen tussen 8 en 11 komen. Baalde al dat ik niet kon uitslapen op vrije dag, maar is voor het goede doel. Ze zijn er alleen nog niet, dus had door kunnen slapen. Zul je net zien als je dat wel doet, uitslapen, dat ze dan wel precies om 8 uur op de stoep staan. xD

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:32

net AMP (bezorgdienst) aan de deur voor de levering van 2 simkaartjes. Niets spannends dacht ik, maar je wordt helemaal doorgelicht. ID bewijs, bankpas, contract etc. Dat was allemaal gelukt dacht ik. Maar bij nadere check blijkt dat ik een heel ander kopie contract heb gekregen. Ik heb wel de juiste ondertekend, maar er is iets verwisseld met de kopieën helaas. Slordig, gevalletje AVG, ik zie nu alle, echt alle gegevens van degene die wel die Iphone had besteld. (en zij misschien ook mijn gegevens).

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-24 10:50

juval schreef:
net AMP (bezorgdienst) aan de deur voor de levering van 2 simkaartjes. Niets spannends dacht ik, maar je wordt helemaal doorgelicht. ID bewijs, bankpas, contract etc. Dat was allemaal gelukt dacht ik. Maar bij nadere check blijkt dat ik een heel ander kopie contract heb gekregen. Ik heb wel de juiste ondertekend, maar er is iets verwisseld met de kopieën helaas. Slordig, gevalletje AVG, ik zie nu alle, echt alle gegevens van degene die wel die Iphone had besteld. (en zij misschien ook mijn gegevens).

Datalek! Meteen melden bij het bedrijf

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:03

xPabloBokt schreef:
juval schreef:

Datalek! Meteen melden bij het bedrijf

nou ja, ik denk dat er gewoon iemand een verkeerd kopietje in de verkeerde envelop heeft gestopt. Ik heb erover gebeld en het wordt rechtgezet.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:05

juval schreef:

Had ik ook van de zomer, alles wordt gescreend, wij hadden het abonnement aangepast, moest ook een nieuwe simkaart komen volgens kpn, ging ook zo uitgebreid. Hier gelukkig geen gegevens verwisseld.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-24 11:06

Ja, maar dat is nog steeds een datalek :) klinkt heel dramatisch maar er komen wel persoonsgegevens terecht bij de verkeerde.

Ik moet het in mijn werk al melden als ik een uitnodiging voor de bedrijfsarts naar de verkeerde zou sturen, bijvoorbeeld.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:22

Proefles HEMA afgezegd door nekklachten en op het randje van migraine balanceren. Net alweer snel pijnstillers ingenomen om het tegen te houden, zal je zien dat het van het weekend raak is

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:40

daantjuhhh schreef:
JudithGigi schreef:
Wil graag de hond achter het behang plakken, helaas hebben we geen behang..

hagelslag schreef:
Ik moet nog 2 banen....
Maar moet voor die schijt 2 banen nieuw behanglijm aanmaken.... t is op |o
[ Afbeelding ]

Misschien hebben jullie wat aan elkaar?

Hagelslag moet nog 2 baantjes!

Ik stel voor dat Judith dat op zich neemt en dat Hagelslag dan niet moeilijk doet dat er een hond achter zit :j

Wat super lief dat jij zo meedenkend bent
Eigenlijk hoort dat in het blij topic maar dat vind ik teveel moeite ;)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 12:06

Ik heb het idee dat ik een oog migraine aanval ga krijgen vandaag. Past niet echt in de planning.
Zeer onrustig geslapen ook,had weer zo'n nacht met veel angstklachten.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 12:34

daantjuhhh schreef:
Ik stel voor dat Judith dat op zich neemt en dat Hagelslag dan niet moeilijk doet dat er een hond achter zit :j

_O- _O-

Het is een behoorlijk grote hond, dus hoop niet dat dat een probleem is :))

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 12:37

Auto wilt niet meer starten... |( datum en tijd is gereset, lampje van de accu&motor blijven aan staan, sleutel kan ik vrijwel niet meer draaien en hij gaf de melding 'storing elektrische diefstalbeveiliging'.
Ik weet niks van auto's en mijn vriend is pas laat thuis dus dat word thuis blijven vandaag.