Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Nou ik weet een ding.
Ik had dat werk zeker niet zelf kunnen doen.
Een keer iemand die moeilijk doet of zegt ik n**k je moeder ofzo en ik klap m op zijn bek.
Sommigen doen zo onnodig moeilijk.
Als je gewoon sorry zegt of rustig blijft kom je misschien nog weg zonder boete.
Maar mensen doen zo onnodig moeilijk.
Ik vraag mij juist af waarom er geen respect is voor agenten.
daantjuhhh schreef:En toch vind ik dat er nog veel harder opgetreden mag worden. Minder getolereerd.
In het buitenland hoef je echt niet z’n grote bek te hebben.
Hier zijn gewoon kinderen die een agent uit durven te schelden.
Nu was ik 30 jaar geleden kind, maar ik durfde echt niet meer te zeggen dan, ja meneer.
Polarize schreef:daantjuhhh schreef:Oh ik vind het een geweldige serie
Normaal vind ik die series waar ewout de politie volgt wel interessant, maar ik sta bij deze vooral af en toe aardig verbaasd te kijken over hoe snel de politie aggressief/boos lijkt te worden. Vraag mij echt af of we dingen missen of dat het daar in het algemeen zo is
juval schreef:net AMP (bezorgdienst) aan de deur voor de levering van 2 simkaartjes. Niets spannends dacht ik, maar je wordt helemaal doorgelicht. ID bewijs, bankpas, contract etc. Dat was allemaal gelukt dacht ik. Maar bij nadere check blijkt dat ik een heel ander kopie contract heb gekregen. Ik heb wel de juiste ondertekend, maar er is iets verwisseld met de kopieën helaas. Slordig, gevalletje AVG, ik zie nu alle, echt alle gegevens van degene die wel die Iphone had besteld. (en zij misschien ook mijn gegevens).
xPabloBokt schreef:juval schreef:net AMP (bezorgdienst) aan de deur voor de levering van 2 simkaartjes. Niets spannends dacht ik, maar je wordt helemaal doorgelicht. ID bewijs, bankpas, contract etc. Dat was allemaal gelukt dacht ik. Maar bij nadere check blijkt dat ik een heel ander kopie contract heb gekregen. Ik heb wel de juiste ondertekend, maar er is iets verwisseld met de kopieën helaas. Slordig, gevalletje AVG, ik zie nu alle, echt alle gegevens van degene die wel die Iphone had besteld. (en zij misschien ook mijn gegevens).
Datalek! Meteen melden bij het bedrijf
juval schreef:net AMP (bezorgdienst) aan de deur voor de levering van 2 simkaartjes. Niets spannends dacht ik, maar je wordt helemaal doorgelicht. ID bewijs, bankpas, contract etc. Dat was allemaal gelukt dacht ik. Maar bij nadere check blijkt dat ik een heel ander kopie contract heb gekregen. Ik heb wel de juiste ondertekend, maar er is iets verwisseld met de kopieën helaas. Slordig, gevalletje AVG, ik zie nu alle, echt alle gegevens van degene die wel die Iphone had besteld. (en zij misschien ook mijn gegevens).
daantjuhhh schreef:JudithGigi schreef:Wil graag de hond achter het behang plakken, helaas hebben we geen behang..hagelslag schreef:Ik moet nog 2 banen....
Maar moet voor die schijt 2 banen nieuw behanglijm aanmaken.... t is op![]()
[ Afbeelding ]
Misschien hebben jullie wat aan elkaar?
Hagelslag moet nog 2 baantjes!
Ik stel voor dat Judith dat op zich neemt en dat Hagelslag dan niet moeilijk doet dat er een hond achter zit