Howrse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paardje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 16:10

xKatinkii schreef:
Paardje02 schreef:
Als iemand toevallig equus te veel heeft. Graag! Heb er nog 22 hahah

Zet maar een paard voor 500.000 equus voor me op de gereserveerde verkoop!

Kan helaas nog geen gereserveerde verkoop! Heb wel een paard op de veiling te koop staan. Misschien lukt het zo ook! Zoe het super lief vinden.

Mijn. Howrse naam is Novacaine

Marcella

Re: Howrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 17:07

Ja alleen niet actief.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 17:38

Ik ben inmiddels uit verveling maar wat gaan spelen. :+
Een “goede” lusitano gekocht, trainen, fokken, die trainen, weer fokken. :=

wendy2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 20:59

@saaams
Je mag anders wel een veulen van mij kopen? Ik heb er (zeer) goede lusitanos bijzitten

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 21:04

wendy2009 schreef:
@saaams
Je mag anders wel een veulen van mij kopen? Ik heb er (zeer) goede lusitanos bijzitten

Hoeveel genetica? *\o/*

Kvikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 23:16

Wat leuk om te lezen! Ik heb howrse echt zo veel gespeeld van mijn 12de tot 16de ongeveer denk ik. Altijd in teams gezeten die de hoogste paarden hadden en in het algemeen klassement stond ik op mijn beste rond de 300.. nu heb ik het al 10 jaar zo goed als niet meer gespeeld :=
Ik zie dat ik mijn account sinds 7 januari 2011 heb, dogun heet ik daar.

Ik weet nog toen het spel heel erg veranderd werd dat ik het helemaal niet meer leuk vond om te spelen en het liever zoals daarvoor terug wilde hebben. Daarna nooit meer zo in die flow gekomen om het dagelijks te spelen.

wendy2009

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:28

@saaams,
Ik heet op howrse wendyhamelink. Als je daar misschien even zou willen kijken? Ik heb het behoorlijk druk, en kan niet ''even'' ze allemaal bekijken :')

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:29

jitskenienke schreef:
BlackClaw schreef:
Mobiele versie is echt verschrikkelijk... de app is nu alleen interessant om het grote pakket te kopen die is daar goedkoper.

Beklimming van olympus heb ik deze ronde alle godjes 4x gehaald dus als ik ergens mee kan helpen laat maar weten!

4 x ???? Hoe dan? Heb je een systeem? of gewoon goed geluk?

Altijd dezelfde route pakken en zo hoog mogelijk % gebruiken en goed opletten dat je goede paarden genoeg energie hebben. Dat is mijn systeem.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:10

Dat doe ik ook. Ik gebruik meestal de combi die de minste hoeveelheid energie verbruikt, tenzij dat betekent dat dan de energie van mijn beste paard op is. En ik neem eigenlijk altijd de moeilijkste route omdat je dan betere 'prijzen' wint.
En als je met een drachme speelt: meteen vanaf het begin 3 5*/paarse gebruiken als je die hebt.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 15:37

In de beklimming is het toch maar net wat voor kaarten je krijgt? Je kan ze toch niet uitzoeken? Soms speel ik de hele beklimming met 2 of 3 sterren paarden en dan lukt het eigenlijk niet

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:46

Picopico schreef:
Dat doe ik ook. Ik gebruik meestal de combi die de minste hoeveelheid energie verbruikt, tenzij dat betekent dat dan de energie van mijn beste paard op is. En ik neem eigenlijk altijd de moeilijkste route omdat je dan betere 'prijzen' wint.
En als je met een drachme speelt: meteen vanaf het begin 3 5*/paarse gebruiken als je die hebt.

ik pak juist niet de moeilijkste routes omdat je dan veel meer goede energie moet verbruiken en de prijzen op de andere paden ook prima zijn, wel altijd de paden voor alle fragmenten.