Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:SdaphneS schreef:Hoeveel moeite is het nu om gewoon in fysieke winkels spullen te kopen?
Nou, dit.
Heel soms ontkom je er niet aan, er zijn enkele producten die ik online bestel, maar gewone kleding koop ik in een winkel. Ik wil helemaal niet meedoen aan die hele bezorgcultuur.
Popstra schreef:Is het niet zo dat bij wat grote bedrijven het retourneren tegenwoordig geld kost!?
.
Goof schreef:SdaphneS schreef:Hoeveel moeite is het nu om gewoon in fysieke winkels spullen te kopen?
Nou, dit.
Heel soms ontkom je er niet aan, er zijn enkele producten die ik online bestel, maar gewone kleding koop ik in een winkel. Ik wil helemaal niet meedoen aan die hele bezorgcultuur.
mylittlejoy schreef:Ik koop eigenlijk de meeste dingen online, maar retourneer vrijwel nooit iets. Als je gewoon online net zo kritisch bent als dat je in een fysieke winkel bent, is dat ook eigenlijk niet nodig. Zeker als het een winkel/merk is dat je kent en waarvan je weet hoe iets valt.
Nou, dit.
SdaphneS schreef:Hoeveel moeite is het nu om gewoon in fysieke winkels spullen te kopen?
Desty schreef:Advocaat van de duivel: wat gebeurt er met de kleding die in de winkel niet verkocht wordt?
Nou, dit.
SdaphneS schreef:Ik bestel dus geen kleding of schoenen online om de reden dat ik tegen al die pakket bezorging ben. Dus wil sowieso zo min mogelijk online bestellen, maar ook omdat als je iets wilt retouren je dus voor een groot probleem zorgt. Want uit vele documentaires komt naar voren dat het gros zo de vuilcontainer in gaat plus bedrijven hebben veel werk aan een retour.
Hoeveel moeite is het nu om gewoon in fysieke winkels spullen te kopen?
DuoPenotti schreef:Bellatrix schreef:Ik vind dat echt zonde...genoeg mensen in arme landen die wel kleding kunnen gebruiken...of denk ik dan raar?
Nee helemaal niet.
Vind het schandalig dat dit gebeurt.