Wintermensen: tips voor zomermensen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 21:09

moonsparkle schreef:
Tazzey schreef:
Hmm nee niet zo snel, de baden die ik ken zijn inmiddels allemaal prima geschikt voor koudetraining. Als je daarin springt voel je je net een ijslolly...

Ik ging vroeger graag naar de Eemhof maar dat vind ik nu ook echt te koud :brr:

Is het daar ook al koud ja? Bij de Eemhof houdt vooral de belachelijke hoge prijs me tegen. Als ze daarvoor ook al het water niet lekker warm opstoken blijf ik al helemaal thuis :=

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 21:15

Ik ben ook een zomermens, ik hou niet van korte donkere dagen en ik heb het altijd koud. Maar wat mij afgelopen jaren hielp was schaatsen! Ontdekt als hobby tijdens corona en bij het schaatsen was ik een stuk warmer en ook blijer want het ijs was mooi helder, wit en licht... en het is wel echt een winteractiviteit dus het hoort er dan ook een beetje bij. Heb kunstschaatsen gekocht en kon dan steeds ook weer iets nieuws oefenen.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 17:44

voor mij, het went echt. Tis nu hier al goed donker zon is al even onder :P Ik heb altijd lekker geurkaarsjes aan, kerstboom staat al :+ maak altijd alles lekker knus in de winter/herfst. Buiten dat slik ik wel extra vitamine D vanwege tekorten. Straks in December gaat de zon onder rond half 4 :j ik hou echt van de winter en haat de zomer haha