Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:De Lamy Harry Potter pennen zijn van alu geloof ik
Mijn favo is de laban solar, die is goed zwaar. Als kind schreef ik ook al met een vulpen met gewichtje er inik hou van zwaar
soloro schreef:Ik heb een vraagje, zijn hier bokkers die linkshandig zijn en met een vulpen schrijven? Toen ik jong was (20 jaar geleden) en op de basisschool zat moest ik verplicht met balpen omdat ik links was. De rest van de klas was rechtshandig en schreef met vulpen.
Lijsken schreef:Ik vond dit wel een leuke! En idd ook goed voor dagen dat je minder gemotiveerd bent. Ben vanmiddag eens naar de lokale boekenwinkel gelopen en heb er eentje meegenomen. Kijken of ik dit blijf volhouden.Ik denk dat een “question a day” dagboek leuk kan zijn voor jullie
Ik heb zelf deze, voor 5 jaar. Die heeft wel beperkte schrijfruimte, een paar regels per dag, maar is wel fijn omdat het eigenlijk altijd wel lukt minimaal dat te schrijven.
https://www.bol.com/nl/nl/f/one-questio ... 089321953/
Verder schrijf ik dagboekstukjes (1 a 2x per week) en dagelijks een to-do list, soms een mooie quote die ik tegenkom, mijn agenda is er soort bullet journal maar dan heel minimalistisch qua opzet, met weinig/geen decoratie maar ik schrijf er wel dagelijks allerlei krabbels in.