Het opscheptopic. Waar ben jij goed in?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aliida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 00:59

Ik ben goed in het onthouden van dingen. Ik onthoud veel en ook lang, vooral als ik het interessant vind. Leren gaat mij ook makkelijk af, net als het onthouden van routes.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 01:30

moonsparkle schreef:
Ik wil een foto van de esdoorn zien :P

Afbeelding

Moest even HEUL diep graven in mijn google foto opslag ding maar heb de foto gevonden die het meest 'af' is. Later hebben we nog lantaarntjes toegevoegd aan die witte stroomdraden zeg maar. En nog meer takken toegevoegd. Was echt gezellig zitten. Inmiddels verhuist en ding afgebroken. Ging stuk sneller dan opbouwen.

@aliida dat onthouden van routes kan mijn man ook heel goed. Hoe doen jullie dat? Ik rij na dik een jaar nog met maps naar huis...

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 06:23

Jeetje wat gaaf ! Niet jammer dat je er geen meer hebt ?

De rest ook zulke mooie, leuke en grappige dingen zeg <3

Ik ben niet zo snel trots op mezelf maar er zo over nadenkend vind ik wel dat ik goed ben in mijn werk. Van wonden maken tot het hele uitspelen van. Zal de foto's besparen _O- ik vind t leukste nl het flink grove geschut.

Ook ben ik goed met dieren en kinderen. Voel ze goed aan en kan eigenlijk met alles wel overweg.

Ik ben ook kneiter goed in lompe val acties en daar blauwe plekken van krijgen :)) bijv
Afbeelding

Yavanna

Re: Het opscheptopic. Waar ben jij goed in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 06:56

Allemachtig, hoe krijg je dat voor elkaar B-) Dat is echt een apart talent, zo kunnen vallen dat je been er zo uit komt te zien. Ik hoop dat het al over is voor je..
Gaaf Hutcherson, je Esdoorn.
En oh ja, ik kan goed met de naaimachine overweg en heb onlangs, samen met mijn vriend, een nieuwe kuiptent voor zijn schip gemaakt. En vroeger maakte ik veel kleding, georiënteerd op de Victoriaanse en Tudor periode.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 06:57

Piano spelen. Als amateur ben ik zeer vergevorderd, maar dat mag na 36 jaar ook wel. Maar het staat natuurlijk niet in verhouding tot professionele pianisten. Ik zal nooit piano concerten van Rachmaninoff spelen in een concertzaal.

Verder ben ik heel goed in multitasken en razendsnel schakelen tussen verschillende werk-gerelateerde onderwerpen.

En in Thaïse BL series kijken. <<)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 07:31

Komen hele gave en knappe dingen voorbij!

Ik ben heel goed in kreupelheden en blessures ontdekken. :+ Dingen die niemand ziet of opvalt en waar mijn oog en gevoel nee zegt blijken altijd idd blessures te zijn. Voordeel dat je er daardoor vroeg bij bent. De dierenarts zegt altijd dat wij er echt maanden eerder zijn als anderen. Nadeel is de onrust daardoor en vooral dat anderen je als zeikerd bestempelen want 'jij hebt altijd wat aan te merken'. Terwijl ik juist al niks zeg over andermans dier.

Verder ben ik best aardig in paarden opleiden en proeven rijden. Vooral hele simpele dieren beter maken en zonder goede gangen alsnog de goede punten en klasseringen halen. Hoewel dat ook aan de paarden ligt dus of dat echt iets is waar ik over op mag scheppen weet ik niet. :')

Oh en ik ben heel goed in dingen uitzoeken! Zowel privé dingen als wat is het beste supplement wat bewezen werkt, maar vroeger ook in werk het hele juridische gedeelte uitzoeken en werken was ik enorm goed in en vond dat geweldig.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 08:17

Ik ben goed in mezelf naar beneden halen :+

Maar als ik goed nadenken ben ik creatief, verbanden leggen, details opmerken, interieurstyling, dingen die mijn interesse hebben tot op de bodem uitzoeken en schrijven.
Laatst bijgewerkt door _Karlijn op 30-10-24 08:22, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 08:18

Ik zal niet snel van zeggen dat ik ergens goed in ben.
Maar op mijn werk is iederaltijd vol lof over mijn creatieve manier van in oplossingen denken. Voor klanten maar ook in etaleren met te weinig decoratiemiddelen.
Zelfs de auditeur van het hoofdkantoor was fan.
Dus doe toch iets goed denk ik haha

Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 08:20

Ik ben helaas goed in geld uitgeven :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 08:36

Wat en heerlijk topic <3

Ik heb eigenlijk niet echt iets waar ik heel heel heel goed in ben maar ik heb allerlei talenten welke ik zeker nog niet tot het uiterste heb benut. Zoals het tekenen, schilderen, fotograferen en gewoon algemeen creatief zijn.

Daarnaast ben ik wel goed in het luisteren naar anderen en praten. Vooral praten kan ik heel makkelijk :Y) dat laatste is echt een talent en een vloek :=

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 08:42

Selina schreef:
Ik kan goed tekenen. Al doe ik het eigenlijk niet meer.

[ Afbeelding ]

Zonde! Echt weer gaan beginnen hoor!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 08:47

Voor iedereen die zegt 'nergens goed in te zijn, buiten koken". Dat is echt een talent hoor <3

Ik kan zo genieten van lekker eten maar ben zo'n slechte kok, kan zelfs een cake bakken laten mislukken :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 09:05

Keldeo schreef:
Ik ben een goede natuurkundige en heb een ongekend doorzettingsvermogen.

Helaas heb ik geen creatieve skills.

Je kunt niet alles hebben. Dit vind ik knap.

Ik heb ook een groot doorzettingsvermogen. Met name met talen leren dat voor mij als dyslexia niet vanzelfsprekend is. Inmiddels praat ik goed Frans.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 09:06

Volgens mijn vriendengroep kan ik heel goed koffer inpakken.
Iedereen is altijd verbijsterd wat ik er in weet te krijgen.

En ik heb een heel goed analytisch vermogen wat mij in mijn werk goed van pas komt.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 09:09

Hahahahahaha Roodvos, die koffer inpakken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 09:22

Solleke_Noah schreef:
Voor iedereen die zegt 'nergens goed in te zijn, buiten koken". Dat is echt een talent hoor <3

Ik kan zo genieten van lekker eten maar ben zo'n slechte kok, kan zelfs een cake bakken laten mislukken :')

Ja, same! Ik heb echt een hekel aan koken, dus mensen die het goed kunnen, ja dat vind ik echt wel een talent :D.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 09:27

Wat een leuk topic !

Ik ben vooral jaloers op mensen die creatief zijn. Die goed kunnen tekenen, schilderen, fotograveren, handwerken, dingen maken !
Lijkt mij heerlijk !

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 09:31

_San87_ schreef:
Solleke_Noah schreef:

Ja, same! Ik heb echt een hekel aan koken, dus mensen die het goed kunnen, ja dat vind ik echt wel een talent :D.

Mee eens. We hebben hier regelmatig eters want ik kook graag en mensen genieten ervan.

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 09:56

Christina schreef:
Ik ben helaas goed in geld uitgeven :D

Dit talent heb ik ook :D

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 10:03

Als ik iets zou moeten noemen zou het doorzetten zijn. Ik heb mijn HBO ICT afgemaakt ondanks dat mij meerdere keren is gezegd dat ik dit als vrouw niet zou kunnen (zelfs door een studieloopbaanbegeleider van de opleiding af 'gepest'). Ook ben ik nog steeds enthousiast met mijn paard aan de slag en gaat het elke dag beter, ondanks dat ik meerdere instructeurs heb gehad die haar opgegeven hebben. Ik vind het juist zo belangrijk om te kunnen leren van een paard dat mentaal wat moeilijker in elkaar zit.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 10:06

Ik kan mijzelf aardig goed bezighouden met... sporten. Ben ik goed? Mwah, middenmootje.
Ik heb wel al een 9000-stappen-per-dag streak van 1474 dagen :Y)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 10:17

Ik ben HEEL goed in overbezorgd zijn!

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 10:36

Wat komen hier een boel leuke en mooie dingen voorbij! Zo heerlijk creatief ook..

Helaas ben ik niet echt creatief in de zin van dingen maken, wel creatief in het bedenken van oplossingen. Ik ben vooral goed in doorploeteren. Ik kan echt de hele dag doorknallen om te zorgen dat ik op het einde mn hele to do lijst afgekregen heb. Terwijl vriendlief nog binnen aan tafel van zn koffie aan het genieten is bij wijze van spreken :+ Dat kan ik dan weer niet, rust nemen als ik weet dat ik nog zoveel wil doen.

Ohja en ik kon tot voor m'n zwangerschap heel goed kentekenplaten onthouden, maar helaas lijkt m'n geheugen niet meer volledig teruggekeerd te zijn :') nu hou ik het bij autotypes icm eigenaren.

aliida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 10:41

Hutcherson schreef:
@aliida dat onthouden van routes kan mijn man ook heel goed. Hoe doen jullie dat? Ik rij na dik een jaar nog met maps naar huis...

Bij mij gaat het gewoon automatisch. Wel let ik erg op details, dus ik denk dat het dat is. Willekeurige dingen langs de route zorgen ervoor dat ik het onthoud.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 10:54

Ben wel een beetje goed in geschiedenis,ook te danken aan Time Team op YouTube.