Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Ik wil een foto van de esdoorn zien

ik vind t leukste nl het flink grove geschut.
bijv
Dat is echt een apart talent, zo kunnen vallen dat je been er zo uit komt te zien. Ik hoop dat het al over is voor je..
Dingen die niemand ziet of opvalt en waar mijn oog en gevoel nee zegt blijken altijd idd blessures te zijn. Voordeel dat je er daardoor vroeg bij bent. De dierenarts zegt altijd dat wij er echt maanden eerder zijn als anderen. Nadeel is de onrust daardoor en vooral dat anderen je als zeikerd bestempelen want 'jij hebt altijd wat aan te merken'. Terwijl ik juist al niks zeg over andermans dier.

dat laatste is echt een talent en een vloek
Keldeo schreef:Ik ben een goede natuurkundige en heb een ongekend doorzettingsvermogen.
Helaas heb ik geen creatieve skills.
Solleke_Noah schreef:Voor iedereen die zegt 'nergens goed in te zijn, buiten koken". Dat is echt een talent hoor![]()
Ik kan zo genieten van lekker eten maar ben zo'n slechte kok, kan zelfs een cake bakken laten mislukken
. _San87_ schreef:Solleke_Noah schreef:Voor iedereen die zegt 'nergens goed in te zijn, buiten koken". Dat is echt een talent hoor![]()
Ik kan zo genieten van lekker eten maar ben zo'n slechte kok, kan zelfs een cake bakken laten mislukken
Ja, same! Ik heb echt een hekel aan koken, dus mensen die het goed kunnen, ja dat vind ik echt wel een talent.
Dat kan ik dan weer niet, rust nemen als ik weet dat ik nog zoveel wil doen.
nu hou ik het bij autotypes icm eigenaren. Hutcherson schreef:@aliida dat onthouden van routes kan mijn man ook heel goed. Hoe doen jullie dat? Ik rij na dik een jaar nog met maps naar huis...