Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nevica schreef:Maar dat maakt dan dus nog steeds niet uit voor de kosten, die zal ze uberhaupt voor 2 personen moeten betalen, of hij daar nou woont of niet.
Aanoniemm schreef:Ik zit even te kijken naar een fornuis.
Maar wat zouden jullie aanbevelen qua budget? Er is alleen een stopcontact op het moment.
Gas of inductie?
Roodvos schreef:Aanoniemm schreef:Ik zit even te kijken naar een fornuis.
Maar wat zouden jullie aanbevelen qua budget? Er is alleen een stopcontact op het moment.
Gas of inductie?
Inductie. Is er ook op een gewone stekker.
https://www.coolblue.nl/kookplaten/inductie/plaatsing-apparaat:vrijstaand/aansluiting-op-aantal-fasen-in-nederland:1-fase-normale-stekker?apf=5bb49c6a-4560-4c7e-8832-140c03a7e05c
Aanoniemm schreef:Ik zit even te kijken naar een fornuis.
Gas of inductie?
Aanoniemm schreef:wyoming schreef:Ik ben een jaar geleden op alleen internet overgegaan, ik had nooit het kastje van de tv aan dus zonde om er voor te betalen.
NPO kan ik zonder abonnement ook gewoon zien, net zoals kijk. Ik heb het nog niet gemist.
Wat betaal jij voor internet alleen?
Aanoniemm schreef:Wij zijn nog even gaan kijken bij de woning en dingen opgemeten.
Er zit nu behang op wat we eraf willen halen en dan verven.
Maar we zagen dat het achter het behang helemaal afbrokkelt..
Wat zouden jullie hierin doen?
In de muren zitten ook scheuren.
Is dit voor de verhuurder en hoe kan ik zoiets brengen?
Kunnen ze het zo klaar maken dat wij het uiteindelijk zo kunnen verven?
Of zouden jullie het wel behangen en dan verven ?
tamary schreef:Behang laten zitten en er overheen schilderen, kale muur heeft voorstijk nodig en waarschijnlijk zal je eerst al die luchtbelletjes in het beton willen dichtsmeren dan (rotklus). Als het brokkeld zeker zal behang deel van alles bijelkaar houden doen en is dat weghalen niet zo handig. Laat die rommel opruimen maar aan de huisbaas over.