Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ps, voor wie het aanspreekt, de velvet hoeslakens van zelesta daar ben ik wel flink fan van, mijne zijn na een paar keer wassen tot nu toe ook nog steeds mooi en lekker zacht.
Morrie schreef:Ik wil nu dat 4 seizoenen dekbed van Happy bed bestellen, maar de reviews zijn slecht. Je kan een dik en een dunner deel op elkaar maken met drukknopen. Heeft iemand dat en bevalt het.
Morrie schreef:ik heb al 2 jaar een easybed van Zelesta en 2 extra light dekbedden van Zelesta. Ook 1 royal bed, maar die was na 1 x wassen al helemaal stuk. De easybed heb ik in de winter, als het erg koud is, doe ik er een extra light bij, die maak ik eraan vast met klemmen (van Temu). Allemaal 140x200.
Ik was ze in een 6 kilo wasmachine, dat is wel even proppen, maar het gaat en daarna in de droger.
Mijn man is chronisch ziek en beweegt moeilijk, ligt dan ook in een ziekenhuisbed, is erg kouwelijk en heeft het dikste donzen dekbed dat ik kon vinden, helaas met hoes dus. Nu raakt hij verstrikt in de hoes met zijn voeten bij het omdraaien en kan ik 10 x per nacht mijn bed uit om hem uit de knoop te halen. Ik wil nu dat 4 seizoenen dekbed van Happy bed bestellen, maar de reviews zijn slecht. Je kan een dik en een dunner deel op elkaar maken met drukknopen. Heeft iemand dat en bevalt het.
GabberGill schreef:Ik merk vooral dat ik meer geld voor mijn paarden hun dekens over heb dan voor mezelf!