Inhoud kerstpakket

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-24 16:34

Misschien vinden jullie het leuk om te weten, maar dit is er besloten:

In elk pakket komt een borrelplank met daarbij levensmiddelen. Dan heb je de keuze uit een pakket met alleen maar levensmiddelen (en dus de borrelplank) en het pakket met daarin een plaid, borrelplank en levensmiddelen, maar dan minder. De waarde van beide pakketten zal even hoog zijn.

Super bedankt voor jullie input! Hier hebben we echt wat aan gehad!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Inhoud kerstpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:41

En een pakket met levensmiddelen met plaid zonder plank?

De borrelplank is hier ooit letterlijk de kachel in gegaan :o

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:45

Is natuurlijk ook een kwestie van smaak want ik persoonlijk vind borrel planken fantastisch dus zou juist wel met de plank erbij blij zijn :j ik denk dat je in dat opzicht het toch nooit voor iedereen goed kunt doen ook en ergens een beslissing moet maken.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:46

Ja snap ik.
Maar omdat mensen nu kunnen kiezen mis ik de optie alleen de plaid.
Die gebruiken wij dan juist weer wel

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:47

Ja, evt zou je dan nog een derde keus kunnen toevoegen, zonder plankje.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:51

Ja dat :)

Maar goed aan de andere kant moeten mensen niet zeuren en blij zijn dat ze wat krijgen :)

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:56

Wij hebben op het werk een kerstmarkt, staat een grote tent op het parkeerterrein met daarin marktkraampjes met verschillende producten / winkeltjes uit de regio. Bij binnenkomst krijg je een tasje met muntjes en mag je zelf je kerstpakket bij elkaar shoppen. Ook is er de mogelijkheid om je muntjes te doneren aan goede doelen. Ook is er warme chocolademelk en wat lekkers te krijgen. Afgelopen jaar stond er vanalles hier een aantal die ik me nog herinner, chocolade , bier,wijn en drank, tekenspullen, gereedschap, vis, huiselijke spullen, boeken. Er was mega veel keuze en voor ieder wat wils,echt superleuk georganiseerd ook. Ik werk wel bij een bedrijf met meer dan 500 man personeel.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:56

Dat is gezellig!
Kerstborrel met markt erbij

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:57

Ik had bij mijn laatste werkgever ook een kerstmarkt, dan wel online (telecommunicatiebedrijf waarbij veel mensen verdeeld over het land grotendeels thuiswerkten. Wel was er op alle kantoor locaties ook nog een kerst borrel bv voor wie wilde gaan) wat ik persoonlijk ook prima vond, en kon dan voor een X bedrag (75e) bij verschillende 'stands' winkelen. Was echt heel erg leuk opgezet <3

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:11

Zo’n markt is heel leuk, maar wel alleen reeel voor grote bedrijven. Met meer dan 200 man personeel a €70 incl btw komen wij tegenwoordig niet meer aan de ondergrens voor een goed gesorteerde kerstmarkt. Heel jammer, mocht iemand dit nog wel lukken hoor ik heel graag via wie jullie het regelen.

liberia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:56

Emj_23: ons bedrijf heeft ook een kerstmarkt. Per persoon E 25,- budget en we hebben 2000 medewerkers. De kerstmarkt wordt de ene dag op de ene locatie en de andere dag op de andere locatie georganiseerd. De kramen en catering wordt in eigen beheer gedaan. Voor het bezetten van de kramen worden locale winkeliers uitgenodigd. Gemiddeld staan er 15 winkeliers met o.a. delicatessen, lederwaren, boeken/schrijfwaren, interieur, bloemen/planten, wijn etc.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:09

Wij hadden vorig jaar een vrachtwagen waar een kerstmarkt ingebouwd was, dat was ook leuk en volgens mij wel minder dan 200 mensen

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 08:06

Bedankt Liberia. Jullie hebben 50.000 te besteden en wij 15.000. Daar zit het verschil in. Je wilt graag verschillende aanbieders maar die moeten ook een x bedrag binnen halen om het voor hen interessant te maken. Blijft lastig met beperkte groep collega's.
Miran, ja die vrachtwagen hebben we gezien. Dat was voor jullie dus wel geslaagd. Iets om in het achterhoofd te houden.