Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Halve deurtjesDie heb ik nooit gezien, hoe bedoel je dat? Is dan de bovenkant eraf ofzo?
verootjoo schreef:superpony schreef:Ow ja, en al die wc's met van die halve deurtjes?? Gaat iedereen daar gewoon op?
Meeste nette restaurants hebben gelukkig nette wc's met gewonde deuren, maar als je het over in het algemeen hebt, zie je bij grote evenementen en pretparken bijv altijd van die halve deurtjes. Die vind ik echt het ergste.
Halve deurtjesDie heb ik nooit gezien, hoe bedoel je dat? Is dan de bovenkant eraf ofzo?
Popstra schreef:Ik heb nee gestemd. vind het mega ranzig als ik poep ruik van een voor ganger op het toilet. Laat staan in een restaurant. Vind dat onfatsoenlijk.
Ik zelf ga ook echt niet zitten poepen elders.
_San87_ schreef:Captain schreef:Ik wens 'm veel succes met schoonmaken als er echt alleen urinoirs komen. Zeker bij mannen.![]()
Nou, idd. Wat dat betreft is urine erger.
Popstra schreef:Ik heb nee gestemd. vind het mega ranzig als ik poep ruik van een voor ganger op het toilet. Laat staan in een restaurant. Vind dat onfatsoenlijk.
Bambolina schreef:als je hebt gepoept gaat iedereen het weten.
superpony schreef:Ow ja, en al die wc's met van die halve deurtjes?? Gaat iedereen daar gewoon op?
Meeste nette restaurants hebben gelukkig nette wc's met gewonde deuren, maar als je het over in het algemeen hebt, zie je bij grote evenementen en pretparken bijv altijd van die halve deurtjes. Die vind ik echt het ergste.
Fly_high schreef:Popstra schreef:Ik heb nee gestemd. vind het mega ranzig als ik poep ruik van een voor ganger op het toilet. Laat staan in een restaurant. Vind dat onfatsoenlijk.
Wat dacht je dat WC's dan voor bedoeld zijn, gedichten lezen en kleuren op nummer![]()
Mogen mensen die bij een restaurant werken dan wel poepen? En op kantoor of een andere werkplek? Mag men op vakantie wel poepen of moet je het ook tot thuiskomst bewaren?
Zo veel vragen, zo weinig antwoorden
ElCamino schreef:God, ik lach me gek om dit topic, echt hilarisch.....
Wel voor u mijn favoriete topic....
verootjoo schreef:Mag je trouwens wel je maandelijkse ellende uit een cup in de plee dumpen of ook niet? Of je hygiëne spullen verwisselen? Tampons, verband etc?
Kan ook aardig meuren