Poekkie schreef:tita schreef:Dat staat er los van, haar vriendin. Hun geheim
Dat hadden ze samen moeten bespreken.
Ze gaf altijd een ultimatum kunnen stellen
Ik heb geen sympathie voor die vriendin en ik kan niks zeggen over hun relatie van alle betrokkenen
Kijk nu enkel naar verraad van haar vriendin ongeacht wat er gebeurd is
Maakt alleen toekijken hoe iemand zichzelf kapotmaakt zonder aan de bel te trekken je dan een goede vriendin?
En ook in het geval dat het een gezamelijke vriendin is van het koppel?
Doordat vriendin die zaken aan het licht bracht kan TS eindelijk inzien hoe fout het is en hulp krijgen. Prima gedaan denk ik juist, al zal het haar wss wel de vriendschap kosten.
Serieus…
En wat heeft ze nu bereikt, want dit boek is niet uit dat kun je pas over tig jaar beantwoorden.
Als zij een vriendin was, ga je praten en zorg je soort voor interventies. We hebben geen idee hoe vaak TS drugs gebruikt en op wat voor schaal. Maar als de TS 1-2 keer heeft gebruikt is dit gewoon verraad om te verraden. Gebruik TS elke keer wat dan neem je als vriendin eerst ander stappen
Enigste wat die vriendin heeft gedaan is vertrouwen geschaad en huwelijk verpest…en misschien wel met opzet.
En dan die stomme opmerkingen…. Je kan je vriendin niet opzadelen met een groot geheim…. Serieus jongens dit is niet mega geheim hè.
Er is niks maar ook niks gebeurd, enkel leugentje …. Als zoiets aan schade letsel advocaat verteld lacht ie zich dood
Veel drama op bokt maar in feite is er niks ergs gebeurd.
Vertrouwen is weg, er is gelogen maar niemand dood, niemanf beroofd, geen eerwraak of iets anders.
TS heeft fout gemaakt maar ik vind haar “straf” niet in verhouding verraden door je bestie en je geliefde kwijt
TS ik hoop dat jullie samen nog kunnen praten en vrede gaan hebben met de toekomst want je wordt hier heel grof behandeld, en ja wat je gedaan hebt was niet volgens jullie regels…. Maar ik snap dat je af en toe buiten de lijntjes wilt kleuren vooral als je met jezelf in de knoei zit..
Je had dat alleen met hem moeten bespreken maar dit is mosterd na de maaltijd.
Maar laten we beetje aardig voor haar blijven, alsof wij allemaal geen fouten maken.
Er is nieman dood en in feite heeft ze niemand pijn gedaan of iets ernstigs aangericht
En vergeet niet voor mensen met relaties waar 2 vechten hebben 2 schuld
Ik vind haar oudere topics over vreemdgaan, icsi, verliefdheid , geen familieband hier nu even niet op zijn plek.
TS heeft paniek en voelt zich alleen, eenzaam,bang en paniek en ze weet zelf ook wel dat dit niet de meeste slimme zet is geweest.
Dus haar verder de grond inboren is nergens voor nodig