Hoeveel appen jullie met partner?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: Hoeveel appen jullie met partner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 14:47

als ik een werkgever was zou ik constant over en weer geapp bloedirritant vinden. Doe dat maar in de pauze.
Man en ik appen alleen als iets spoed zou zijn of aan einde werkdag misschien iets over boodschappen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 14:52

Nee eigenlijk appte we niet. Meer voor het praktische als er wat was.

Intussen ben ik na mijn zwangerschapsverlof weer aan het werk en dan wil ik mijn kleintje wel missen dat ik soms even een appje stuur. Op de hoop een leuke foto terug te krijgen. Dit doe ik trouwens alleen als ik aan het kolven ben.

Maar over het algemeen, zijn we dan echt even los van elkaar en ik vind dat gezond ook juist dan niet teveel te appen/bellen.

onder werktijd, werk ik. Uitzonderingen daargelaten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 14:55

Kinke schreef:
als ik een werkgever was zou ik constant over en weer geapp bloedirritant vinden. Doe dat maar in de pauze.
Man en ik appen alleen als iets spoed zou zijn of aan einde werkdag misschien iets over boodschappen.

Naja als ik hem app doe ik het ook alleen in de pauze. Je hoeft niet meteen te antwoorden hea. Mijn telefoon staat gewoon op stil als ik aan het werk ben.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 15:01

Ondanks dat we samenwonen, sturen we elkaar elke ochtend nog een spraakberichtje in de auto richting werk en als we klaar zijn met werk. In de trant, hoe heb je geslapen, veel plezier vandaag, succes met je presentatie, hopelijk had je een fijne dag, wat wil je eten.
Overdag is afhankelijk van hoe druk het met werk is, maar dat is meestal minimaal. En dan is het meestal een "ik houd van jou of ik denk aan jou".
Ook in de weekenden, als we ons eigen ding aan het doen zijn, sturen we elkaar tussendoor zo'n appje. Ik vind het leuk. <3
Laatst bijgewerkt door Kaitlyn op 10-06-24 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 15:01

Mijn man is doof en heeft in huis nooit hoorapparaten in. Op zijn computer ziet hij appjes binnenkomen dus ipv schreeuwen, app ik hem gewoon als ik iets wil zeggen of vragen. Vinden de buren ook prettiger

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 18:09

Morrie dat is wel zo handig dan.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 18:18

Morrie schreef:
Mijn man is doof en heeft in huis nooit hoorapparaten in. Op zijn computer ziet hij appjes binnenkomen dus ipv schreeuwen, app ik hem gewoon als ik iets wil zeggen of vragen. Vinden de buren ook prettiger

Sinds ik doof ben doen wij dit ook veel meer, inderdaad beter dan tig keer herhalen of schreeuwen.

Maar we appen gedurende de dag ook wel regelmatig eigenijk, over van alles. Zeker als hij met de motor weg is hoor ik graag af en toe even of hij nog leeft :')

20 jaar samen.

mino1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 18:52

Nooit heb geen mobieltelefoon.Als hij wat heeft wordt ik gebelt.

40 jaar samen.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:02

Mijn man en ik appen geregeld,lieve dingen, praktische dingen,afspraken,dingen over de kinderen en of over de dieren, boodschappen etc.

In mijn werk weekend ( mits ik een dagdienst heb)appt hij mij ook altijd even met 'goedemorgen'maar dat is meer om mij de ogen uit te steken met het feit dat hij heerlijk heeft uitgeslapen terwijl ik om half 6 opstond :+

Als ik avonddienst heb dan app ik altijd een foto van mijn eten met eetsmakelijk.

22 jaar samen, 14 jaar getrouwd.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:04

Appen niet dagelijks maar wel regelmatig. Wonen samen en ik werk thuis terwijl hij deels s nachts werkt. Hij is veel bij de paarden als ik werk en kan dat altijd volgen via de camera daar. Echter zelden behoefte aan en soms juist handig zo'n camera met praat functie haha

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:24

Net even op mobiel gekeken, eergisteren voor het laatst, ik stond in de stal en hij was achter het huis; Wil je de kraan even open zetten :D. Appen sowieso weinig, bij spoed bel ik en hij ook.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:31

Heel wisselend appcontact hier.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:40

WhatsApp 3 x per jaar :')

Wij doen alles via DM instagram, dagelijks van smorgens tot middernacht veel :o
Veel memes en reels, gesprekjes, foto's, filmpjes, eten, goede discussies, eigenlijk alles!

Wij wonen niet samen en ik zie hem 1 a 2 x per week. (Hij woont 30 minuten van mij vandaan)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:42

Oh ja we bestoken elkaar wel met reels enzo :D

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:46

Ik app heel veel met mijn vriend ookal wonen we samen :')
Appen echt over van alles, boodschappen, hoe werk gaat, sturen vaak foto's naar elkaar als we een schattig diertje zien oid, gewoon heel veel kleine berichtjes :D ik vind het wel gezellig!
Maar we weten ook dat we laat kunnen reageren omdat we bijvoorbeeld op werk zijn of iemand heeft afgesproken met een vriend.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:57

Oja, mn vriend en ik sturen ook nog een onmogelijke hoeveelheid hartjes naar elkaar de hele dag(behalve als we beide thuis zijn).
Echt heel erg veel :')
Maar ik vind het leuk <3 Laat me toch even weten dat hij aan me denkt door de dag heen

Gerliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 20:29

Leuk om de verschillen te lezen haha!

Mijn vriend en ik (wonen niet samen), appen elkaar sochtens eigenlijk niet, overdag ook niet echt tenzij het heel erg grappig is of iets belangrijks maar dan bellen we meestal even snel. Wel checken we elke avond even of we een goede dag hebben gehad, de ene dag wat uitgebreider als de ander. :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 20:33

Mijn vechtgenoot kan niet appen haha, heeft geen iPhone.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 20:38

Meestal lame-ass videos of inderdaad een vraag of hartjes enzo als ik in webinar zit oid.
We wonen samen en zijn echt veel samen. Wat betreft controlerend, wij hebben gewoon elkaars locatie via google maps/life 360. Zo kunnen we altijd zien waar we uithangen en hoelang nog tot we thuis zijn.
Ik werk bij mensen thuis en vind het fijn om te kunnen alarmeren indien nodig. Ik heb ook een alarmfunctie op mijn smartwatch. We vinden dat erg fijn beiden. Als die kerel van mij zou aangeven dat ie iets controlerend vind zouden echt twee wenkbrauwen skyhigh vliegen en daarna een sceptische blik van' dafaq heb jij te verbergen dat gecontroleerd moet worden'. Ik zou er wat argwanend van worden denk ik.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 20:44

Eigenlijk sowieso wel dagelijks!
Flauwe memes, Reddit threads, foto’s van de honden… echt inhoudelijk interessante berichtjes zijn het niet hoor :')

Natuurlijk zitten we niet elke minuut met elkaar te appen, maar toch wel meerdere berichtjes per dag.

Wij zijn 17 jaar samen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 20:49

Wat grappig dat zoveel mensen foto's van hun huisdieren appen <3

Wij doen dat ook on het mom 'kijk hoe lief'.
Verder is mijn man in het weekend urenlang met de racefiets op pad over de Veluwe en als hij wild spot appt hij ook altijd een foto of video om dat te delen. Superleuk vind ik dat.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 21:28

Wel dagelijks. Maar niet enorm veel. Tenzij een van ons of beide weg zijn en er is iets of wat dan ook. Of gewoon even updaten. Zo van, ik ga winkel en dan kom ik er weer aan. Het is nooit 6u radiostilte waarbij je je afvraagt wat diegene uitspookt haha.

Ik app vooral sochtends. M'n man werkt vanaf half 3 snachts. Dus als ik wakker wordt appen we even. Hij is vaak rond 11u al thuis dus verder niet echt nodig te appen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 21:37

10 jaar getrouwd en we appen nauwelijks. Laatste app was 21 mei om te melden dat de monteurs die zouden komen en waarvoor mijn man thuis zat niet kwamen.

Erger me ook dood aan collega's die de hele dag door om iedere scheet een app van de partner krijgen. :=
Maar ben ook van de generatie die opgegroeid is zonder mobieltjes, en dat het normaal was om thuis de planning, afspraken te maken en te communiceren zodat alles helder is voor de hele dag.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 22:46

De ene dag appen we heel veel, andere dag helemaal niet. Heel vaak is hij al weg naar werk als ik wakker word, als ik hem dan een keer nodig heb app ik hem incl. een Goedemorgen-
/lekker geslapen?-berichtje.
Het zijn meer losse flodders door de dag heen, zoals boodschappen, grappige anekdotes van werk/de dag, nieuwsbericht, leuke foto, whatever. Als het niet echt belangrijk is laten we het op gelezen staan tot er weer wat gestuurd wordt. Naast appen ook nog Reels via insta en af en toe een Snap met een selfie of een grappig ding.

We zijn 7 jaar samen, paar maanden samenwonend.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 05:23

Ik en mijn man appen veel naar elkaar hebben beide wisselende diensten, gesprekken gaan daarom ook heel wisselend over van alles en nog wat.
Wel als het kan en ik vrij ben belt mijn man wel vaker om dingen te bespreken ec