Isabel schreef:Vast niet de inspiratie waar je naar op zoek bent, maar dit is onze wc.
[ [url=m/RvJHXb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een toilet van mijn dromen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir111 schreef:Ik ben ook op zoek naar inspiratie! Ik twijfel erg of ik tegels op de zijwanden wil. Ik vraag me vooral af hoe behang zich houdt onderaan de muur, waar het nat wordt als je dweilt. Iemand daar ervaring mee?
En verder; deel vooral je foto's, super leuk om hier inspiratie op te doen.
Jildau schreef:Wij hebben alleen een stukje tegels achter de wc en verder de hele ruimte gewoon in de verf gezet. Tot nu toe geen spijt van.
Maar volgens mij willen bouwlui sowieso overal tegels hebben in badkamer en wc want wij kregen die opmerkingen toen ook.
Tink89 schreef:Ir111 schreef:Ik ben ook op zoek naar inspiratie! Ik twijfel erg of ik tegels op de zijwanden wil. Ik vraag me vooral af hoe behang zich houdt onderaan de muur, waar het nat wordt als je dweilt. Iemand daar ervaring mee?
En verder; deel vooral je foto's, super leuk om hier inspiratie op te doen.
Daar heb je een plint als het goed is...
Majabeestje schreef:Klopt! Onze bouwlui kregen een hartverzakking toen ik vertelde alleen tegels achter het toilet te willen én alleen in de douchehoek van de badkamer. De rest is gestuct met speciale stuc.
En het zit er nog steeds op
Arianne_94 schreef:Super gave potjes en hokjes![]()
Mag ik je alleen adviseren om geen zwarte wc pot te nemen, alles voor de gezondheid. Mijn Mdl-zuster hart gaat wel een beetje huilen van de zwarte potjes.
Je ziet er namelijk zo slecht de kleur verandering van je ontlasting. En bloed is al helemaal slecht te zien
Juut schreef:Ik heb sociale huurwoning, dus mijn mogelijkheden zijn beperkt.
Maar ik wilde absoluut een Bospot.
Hij is nog under construction kwa muur decoratie.
[ Afbeelding ]