Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 21:12

Ja! Katjes veilig gesteld en de boel weer vast geschroefd :D

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 21:48

Dat ik het vorige topic helemaal niet mee had gepost :=

En ik erger me aan dat Google me niet snapt en in plaats van dat ik een vliegende auto heb heb ik ruzie met een robot |o

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:02

De bridgerton afleveringen alweer afgekeken -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:25

Ik mis mijn hond zo enorm. Elke dag nog een paar keer huilen. Soms even een traan, soms een complete breakdown. Het is zo gewoon zo fiets oneerlijk. Waarom hij? Waarom zo jong?

Het is gewoon zo poedersuiker om te zien dat er zoveel mensen zijn met een hond ipv echt honden mensen. Met een hond die maar een beetje erbij woont ipv echt als gezinslid wordt gezien zegmaar. Honden met overal ouderdomskwaaltjes maar still going strong. Waarom worden die wel 15 jaar? Waarom mijn allerbeste vriendje maar 7?
Hond in de buurt, zelfde ras: al eeuwen zwaar overgewicht, slechte voeding etc. Waarom leeft die nog wel?
Het is zo fiets oneerlijk.

(Nee dit is niet aardig maar laat me ff)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:29

Ik snap je echt helemaal. Zo voelde ik me ook toen mijn hond overleed........ Als je je verhaal kwijt wilt mag het he :(:)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:34

@nyaleti :(:) wat vreselijk meid. Zo oneerlijk.

Hele week nog niks aan opleiding kunnen doen omdat er deze week 15 kuub mest afgevoerd moet worden. -O-

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:44

Nyaleti schreef:
Ik mis mijn hond zo enorm. Elke dag nog een paar keer huilen. Soms even een traan, soms een complete breakdown. Het is zo gewoon zo fiets oneerlijk. Waarom hij? Waarom zo jong?

Het is gewoon zo poedersuiker om te zien dat er zoveel mensen zijn met een hond ipv echt honden mensen. Met een hond die maar een beetje erbij woont ipv echt als gezinslid wordt gezien zegmaar. Honden met overal ouderdomskwaaltjes maar still going strong. Waarom worden die wel 15 jaar? Waarom mijn allerbeste vriendje maar 7?
Hond in de buurt, zelfde ras: al eeuwen zwaar overgewicht, slechte voeding etc. Waarom leeft die nog wel?

Ik snap je zo goed… ik denk dit op werk serieus elke dag… :knuffel:

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:50

Al 3 weken niet lekker waarvan 2 weken ziek. Mega keelontsteking. 2 antibiotica kuren verder en nog 1 en al ellende. Hopelijk komen de kilo’s die ik nu afval er straks weer dubbel en dwars bij.
Zo klaar met de immense pijn en uitputting van mijn lijf en de klote bijwerkingen

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:53

Oef Eapy, ook paraveterinair zie ik. Ik ben zo blij dat ik nu niet werkzaam ben als...zou het echt niet aankunnen. Sterkte :(:)

Ik krop het altijd maar op. Als ik random moet huilen in huis dan maar weg stoppen. Voor ik de auto uitstap enzo.. (rij vaak langs ons favoriete wandelplekje, i can't). Volledige jankbuien maar op m'n slaapkamer stilletjes.
Net dacht ik, ik ga eens naar iemand toe, even alles eruit en steun zoeken. Dus ik naar m'n moeder.
Ze mist hem niet. Neuh, denkt er eigenlijk niet meer aan. Was al snel over. Alleen als ze moet stofzuigen want dan is ze zo klaar, liggen geen haren meer.
Die 2 hadden een andere band, ik begrijp het. Ik snap dat ze hem niet mist zoals ik doe. Maar ik kom voor het eerst na je toe, zeg dat ik elke dag kapot ga. Elke dag moet huilen. En dan is dit je antwoord? Kun je niet gewoon even steun geven? Laat maar weer.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:57

Oef. ;(
Trap op je ziel

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:59

Knuffel

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 23:11

Dikke knuffel, Nyaleti :(:)

Ik huil met je mee. Al een paar dagen heel slecht in mijn vel en ik mis mijn pony zo ontzettend erg. Ik kan momenteel alleen maar janken. Ik voel me daarnaast zo vreselijk alleen.

En ik ben zo woedend dat me vroeger is afgepakt dat ik mij sociaal op een normale manier kon ontwikkelen door pesten, leerkrachten die het niet boeit hoe het met je gaat, vrienden die gewoon glashard in je gezicht zeggen dat de vriendschap wss eindigt zodra we afgestudeerd zijn. Ik zou soms zo graag willen dat de mens geen sociaal dier zou zijn.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 23:18

Nyaleti schreef:

Nou ik vind het heel begrijpelijk om zo te denken.
Sterkte met je verlies :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 23:22

Shenavallie schreef:
Zebrastreep schreef:
Zenuwen voor morgen omdat ik dan een speech moet geven bij een uitvaart. Het is voor bekenden, maar dat maakt het juist spannender. En ik blijf maar niet tevreden met het stukje wat ik heb geschreven. Ik heb het wel echt op mijn manier gedaan met wat humor maar mijn hartslag is nu al heel hoog.
En tegelijk vindt ik het ook heel mooi dat ik het mag voordragen en wat mag schrijven.

Ik ben wel een beetje opgelucht als het morgen achter de rug is.

Misschien één of twee familieleden vragen of zij het goed genoeg vinden? Ik heb ook ooit de vraag gekregen om een stuk te schrijven (over iemand die ik niet persoonlijk kende) en ook voor te dragen, omdat de familie dat niet kon opbrengen. Een grote eer, want zo'n uitvaart gebeurt maar één keer, maar ik heb mijn tekst eerst laten lezen door twee leden van de directe familie.

Bedankt voor de tip! Het ligt een beetje anders in dit geval, ik en mijn bekenden hebben een apart afscheid moment. Aantal van deze bekenden hebben het gelezen en zeggen het goed te vinden op deze manier. Ik heb nog de keuze om het voordragen aan iemand anders over te geven.

Ik heb de afgelopen weken mijn emoties al goed onder controle, maar ben een beetje bang dat mijn hoofd morgen denkt en nu is het moment. Ik zeg nu ik geef het uit handen en laat de stress gaan. Maar tegelijk wil ik het ook zelf doen. Ik durf best voor een groep te praten, maar dat gebeurd vaak meer als ik geïrriteerd ben , nu zit er wat emotioneels achter en ik weet niet zo goed of ik dat kan.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 00:29

Hier in Noord-Holland deze week genoeg water gehad, niet normaal wat een water er weer gevallen is.. paarden kunnen nog steeds het land bij ons niet op.

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 02:22

Aan zo ongeveer alles wat er qua formatieplannen is gepresenteerd vandaag..

ijslandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 03:37

Muggen!
Vooral dat exemplaar wat me al 4 uur lang wakker houd en al 7654576543456x heeft geprikt!
En ONVINDBAAR is _-:(

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 05:31

De gemeente heeft een bedrijf opdracht gegeven om onkruid te verwijderen bij ons in het dorp. Gisteren hebben ze met de bosmaaier mijn planten afgemaaid tot aan de grond. Stonden vooraan in de steeg. Afbeelding
De rommel hebben ze ook laten liggen en nu is alles nat geregend. We houden het zelf altijd zo netjes bij.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 06:32

Nyaleti schreef:
Oef Eapy, ook paraveterinair zie ik. Ik ben zo blij dat ik nu niet werkzaam ben als...zou het echt niet aankunnen. Sterkte :(:)

Ik krop het altijd maar op. Als ik random moet huilen in huis dan maar weg stoppen. Voor ik de auto uitstap enzo.. (rij vaak langs ons favoriete wandelplekje, i can't). Volledige jankbuien maar op m'n slaapkamer stilletjes.
Net dacht ik, ik ga eens naar iemand toe, even alles eruit en steun zoeken. Dus ik naar m'n moeder.
Ze mist hem niet. Neuh, denkt er eigenlijk niet meer aan. Was al snel over. Alleen als ze moet stofzuigen want dan is ze zo klaar, liggen geen haren meer.
Die 2 hadden een andere band, ik begrijp het. Ik snap dat ze hem niet mist zoals ik doe. Maar ik kom voor het eerst na je toe, zeg dat ik elke dag kapot ga. Elke dag moet huilen. En dan is dit je antwoord? Kun je niet gewoon even steun geven? Laat maar weer.

Ik snap je. Ik ben in september mijn merrie kwijtgeraakt, heb haar bijna 20 jaar gehad. Een nachtmerrie. Ik ben net als jij, stop het weg en wordt boos, als ik al emotie toon erover. Maar thuis ineens instorten en niks meer kunnen.

Geef het tijd. Het wordt niet zozeer beter, maar je leert ermee leven. Er is een mooi topic op bokt over verlies waar ik veel aan heb gehad, zal het even voor je opzoeken zo. Wees niet te hard tegen jezelf. Je gaat ermee om zoals jij doet, en anderen zijn daar anders in. Dat is oké. Je hebt de beste keuze gemaakt voor het dier, en dat ia het belangrijkste. Uiteindelijk komt er een dag dat je de pijn minder merkt, al is die er nog wel.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 07:09

Nyaleti schreef:

:knuffel:

Mijn berners werden ook maar 4 en 5, ik snap wat je bedoeld. Ik hou echt van het ras en ben jaloers op iedereen waarvan ze wel een jaar of 10 worden.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 07:39

xxxmh schreef:
Hier in Noord-Holland deze week genoeg water gehad, niet normaal wat een water er weer gevallen is.. paarden kunnen nog steeds het land bij ons niet op.

Hier ook. Er zijn wel mensen die het doen, maar die kijken vooral naar de datum en inkomsten, niet naar het land. Hier in de zaanstreek is het echt beroerd op die veengrond.

Ik erger me aan de stress die ik heb van het regeerakkoord, terwijl ik nog helemaal niet zeker weet hoe mijn situatie gaat uitpakken. Ik probeer het maar los te laten.

Dounya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 07:46

Aan de buren die hun telefoon uitlaten en de hond mee hebben.. maar meer oog voor de telefoon hebben dan voor hun hond..

En aan iemand die me constant aan het na-apen is... Ik had een leuk jasje gescoord okergeel met franjes ( leuk voor onze country evenementen, en hoe bizar zij ineens ook een jasje met franjes maakt... zucht. Manlief zegt dat ik me er niet aan moet ergeren omdat ik weet hoe haar hersencapaciteit is, maar dan nog vind ik het bloed irritant en is het is contstant zo blehhhh

Fijne dag allemaal

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 07:59

Ze zijn ergens containers aan het legen. Mijn hond denkt dat het onweert en begint zich direct weer gespannen te voelen. Soms is het jammer dat je het niet uit kunt leggen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 08:08

Ik baal enorm, gisteren een ibuprofen 600mg genomen met de hoop dat de pijn wat minder werd.
Dat is het iets maar niet veel, en vanmorgen aan de Tramadol moeten gaan.. Jammer weer. :(
Dus waarschijnlijk gisteren gewoon te veel gedaan.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 08:30

poedersuiker geslapen. Wakker schrikken van m'n puppy, continu treinen die voorbij reden, was echt bizar druk op het spoor vannacht. Dan de wederhelft die tegen me aan ligt geplakt, veel te warm voor. En dan om 4u 's nachts piept er een half uur lang iets. Zo irritant