Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Ik mis mijn hond zo enorm. Elke dag nog een paar keer huilen. Soms even een traan, soms een complete breakdown. Het is zo gewoon zo fiets oneerlijk. Waarom hij? Waarom zo jong?
Het is gewoon zo poedersuiker om te zien dat er zoveel mensen zijn met een hond ipv echt honden mensen. Met een hond die maar een beetje erbij woont ipv echt als gezinslid wordt gezien zegmaar. Honden met overal ouderdomskwaaltjes maar still going strong. Waarom worden die wel 15 jaar? Waarom mijn allerbeste vriendje maar 7?
Hond in de buurt, zelfde ras: al eeuwen zwaar overgewicht, slechte voeding etc. Waarom leeft die nog wel?
Het is zo fiets oneerlijk.
(Nee dit is niet aardig maar laat me ff)
Nyaleti schreef:Ik mis mijn hond zo enorm. Elke dag nog een paar keer huilen. Soms even een traan, soms een complete breakdown. Het is zo gewoon zo fiets oneerlijk. Waarom hij? Waarom zo jong?
Het is gewoon zo poedersuiker om te zien dat er zoveel mensen zijn met een hond ipv echt honden mensen. Met een hond die maar een beetje erbij woont ipv echt als gezinslid wordt gezien zegmaar. Honden met overal ouderdomskwaaltjes maar still going strong. Waarom worden die wel 15 jaar? Waarom mijn allerbeste vriendje maar 7?
Hond in de buurt, zelfde ras: al eeuwen zwaar overgewicht, slechte voeding etc. Waarom leeft die nog wel?
Shenavallie schreef:Zebrastreep schreef:Zenuwen voor morgen omdat ik dan een speech moet geven bij een uitvaart. Het is voor bekenden, maar dat maakt het juist spannender. En ik blijf maar niet tevreden met het stukje wat ik heb geschreven. Ik heb het wel echt op mijn manier gedaan met wat humor maar mijn hartslag is nu al heel hoog.
En tegelijk vindt ik het ook heel mooi dat ik het mag voordragen en wat mag schrijven.
Ik ben wel een beetje opgelucht als het morgen achter de rug is.
Misschien één of twee familieleden vragen of zij het goed genoeg vinden? Ik heb ook ooit de vraag gekregen om een stuk te schrijven (over iemand die ik niet persoonlijk kende) en ook voor te dragen, omdat de familie dat niet kon opbrengen. Een grote eer, want zo'n uitvaart gebeurt maar één keer, maar ik heb mijn tekst eerst laten lezen door twee leden van de directe familie.
Nyaleti schreef:Oef Eapy, ook paraveterinair zie ik. Ik ben zo blij dat ik nu niet werkzaam ben als...zou het echt niet aankunnen. Sterkte![]()
Ik krop het altijd maar op. Als ik random moet huilen in huis dan maar weg stoppen. Voor ik de auto uitstap enzo.. (rij vaak langs ons favoriete wandelplekje, i can't). Volledige jankbuien maar op m'n slaapkamer stilletjes.
Net dacht ik, ik ga eens naar iemand toe, even alles eruit en steun zoeken. Dus ik naar m'n moeder.
Ze mist hem niet. Neuh, denkt er eigenlijk niet meer aan. Was al snel over. Alleen als ze moet stofzuigen want dan is ze zo klaar, liggen geen haren meer.
Die 2 hadden een andere band, ik begrijp het. Ik snap dat ze hem niet mist zoals ik doe. Maar ik kom voor het eerst na je toe, zeg dat ik elke dag kapot ga. Elke dag moet huilen. En dan is dit je antwoord? Kun je niet gewoon even steun geven? Laat maar weer.
xxxmh schreef:Hier in Noord-Holland deze week genoeg water gehad, niet normaal wat een water er weer gevallen is.. paarden kunnen nog steeds het land bij ons niet op.