Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ja, dan stort je wereld in... Ik zou voor veel minder in paniek raken.
Dat was achteraf gezien niet zo slim

Selina schreef:Ik kom vast ook heel triest over met wat ik allemaal niet kan![]()
Ach dan heb ik in ieder geval genoeg ruimte voor groei. Ben heel benieuwd waar ik over een jaar sta.
Benzz schreef:Op YouTube kun je ook veel vinden met: hoe te klussen! Sterkte
). In de AH en andere supermarkten heb je nu pakketten met alle ingrediënten voor een maaltijd, soms moet je dan alleen nog vlees of zuivel oid toevoegen. Foaly schreef:Benzz schreef:Op YouTube kun je ook veel vinden met: hoe te klussen! Sterkte
En koken! Ik neem even aan dat je man altijd gekookt heeft, maar je kunt op internet zoveel receptenblogs en kookvideo's vinden, van supersimpel tot wat geavanceerder. Er zijn ook kookboeken speciaal gericht op beginnende koks (en nee, niet Simpel van Ottolenghi want dat klinkt wel simpel maar dat is het alleen als je al kunt koken). In de AH en andere supermarkten heb je nu pakketten met alle ingrediënten voor een maaltijd, soms moet je dan alleen nog vlees of zuivel oid toevoegen.
Je zou ook nog kunnen kijken naar een maaltijdbox zoals HelloFresh, maar dat is vrij duur. Het heeft mij wel geholpen toen ik een beetje vastliep in de recepten die ik van huis uit had meegekregen, maar zodra je die hebt, is het veel goedkoper om de recepten te bewaren en de ingrediënten zelf te halen.

Selina schreef:Ik kom vast ook heel triest over met wat ik allemaal niet kan![]()
Ach dan heb ik in ieder geval genoeg ruimte voor groei. Ben heel benieuwd waar ik over een jaar sta.
van super simpel een pans gerechten tot culinaire hoogstandjes. Anders probeer je eerst een pannetje water te koken, en als je ziet hoelang dat duurt en hoe hoog je daarvoor het vuur moet hebben schrijf je dat op. Ik kan inmiddels mezelf prima redden met koken, maar ik Google nog steeds hoe lang ik een bepaalde groente moet koken. Maar vaak komt het helemaal niet zo nauw en kan je het laten garen hoe jij 'm lekker vindt
Foaly schreef:Je zou ook nog kunnen kijken naar een maaltijdbox zoals HelloFresh, maar dat is vrij duur. Het heeft mij wel geholpen toen ik een beetje vastliep in de recepten die ik van huis uit had meegekregen, maar zodra je die hebt, is het veel goedkoper om de recepten te bewaren en de ingrediënten zelf te halen.
Ik woon (volgens mij vrij letterlijk) bij je om de hoek. Je mag zeker een PB sturen als je daar behoefte aan hebt maar kan me ook voorstellen dat je misschien liever je verhaal doet bij mensen die je beter kent
heb inmiddels voor meerdere mensen geholpen met overzicht maken in financiën, hoeveel ze waarvoor over zouden houden etc, belastingaangifte doen is mijn hobby
Ik doe het omdat het moet maar liever niet. 
)