kanjerroos schreef:snuffie123 schreef:We deden een rondje door het Zuid-Westen. Altijd al een droom geweest van mij? En jullie?
Haha herkenbaar hoor! Ik wilde er max 2000 aan uitgeven, dat is nu dus al max 5000 geworden. Ik ga dat proberen aan te houden, maar ben bang dat het nog iets wordt opgerekt
Ik snap jullie keuze heel goed. De locatie maakt echt wel je dag en de foto's zijn voor de rest van je leven. Daarvan wil je wel dat ze mooi zijn.
Ik zie dat ze bij jullie ook blijven slapen, dan doe je het gelijk wel goed haha. Wat voor locatie is het?
Wat gaaf! Wij waren in Texas, ik moest daar zijn voor m’n werk en we hebben er een rondreis aan vast geplakt
Ja klopt, wij houden het relatief klein 25 mensen. En wij hebben een huis gehuurd waar we in de tuin hopen te trouwen en waar voor alle gasten een eigen kamer is. Drinken regelen we zelf en eten twijfelen we nog aan maar dat scheelt wel heel erg veel in de kosten natuurlijk.
Texas, leuk! Heb je een rondje Texas gedaan, of ook nog door andere staten? Is het een aanrader?
En wat slim zeg! Heb je het huis gehuurd via Airb&b? Ik vind dat echt een goed idee. Eten via een catering hoeft niet duur te zijn. Wij hebben dat weleens gedaan met een gewone verjaardag, via BonBon. Dat was in buffetvorm. Je krijgt alles erbij, ze komen het brengen en ook weer ophalen. Afwas hoef je ook niet te doen

@Fohadie, ik ben er ook bang voor inderdaad. Maar hoop toch op een creatieve oplossing. Qua locatie staan we voor veel open. Mijn voorkeur is alleen wel (en dat maakt het moeilijk) dat we het buiten vieren, maar mogelijkheid is tot binnen ivm evt. regen.