Mars schreef:Dit ligt niet alleen bij de jongen, dit ligt evengoed aan TS. It takes two to tango, zolang TS meedoet met het aantrekken-afstoten-weer terug nemen blijft dit cirkeltje bestaan.
Amen.
Dat het een keer gebeurd omdat een gozer aan zichzelf twijfeld en als het uit is tot bezieling komen ala. Maar na de tweede keer had hij bij mij toch hoog in de boom kunnen gaan zitten.
Hij heeft al anderen gehad in de breakupps. Ja maar het was uit dus is geen vreemdgaan hoor ik hem zo zeggen tegen ts. Dus elke keer als hij met een ander aan wil pappen maakt hij het uit. En als die persoon alweer op hem is uitgekeken dan gaat hij weer bij ts uithuilen en wil die het weer met haar proberen.
En ts krijgt elke keer weer een hardere dreun. Nu lijkt het zo dat definitief uitmaken zwaar is. Maar dat is van korte duur. Want ts kan dan eindelijk verder er komt hopelijk een veel leuker iemand die haar wel respecteerd tegen. En als ze dan terug kijkt dan denkt ze "had ik dat maar veel eerder gedaan" Echt ts dit is geen vent om je energie in te blijven steken 
Als je dat toch blijft doen dan zul je moeten accepteren dat dit gebeurd. En moet je voor jezelf eens goed nadenken of je dit wil en hoe lang je dat nog volhoud. Als het compleet eindig dan is het nu even zwaar maar daarna is het klaar
En ja dat is makkelijk gezegd van achter een scherm. Maar jij verdient het om gelukkig te zijn ts en je had dit toppic niet geopend als je dat was met je relatie