Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Coentjuh schreef:Weet iemand of er ook heup panty's/ lage taille bestaan?
Niet dat ik weet, ze zijn allemaal taillehoog. Kan je hem niet omslaan dan? Of gewoon niet zo hoog optrekken?
IrisDH schreef:Ik heb die van de action al een tijdje, maar ik vind hem toch niet zo heel erg mooi. Het valt echt op dat het nep is vind ik, vooral om mijn bovenbenen, omdat hij daar natuurlijk wat strakker zit. Met een langere jurk gaat het op zich wel, maar een kortere jurk of rok vind ik niet zo. Ook ziet hij er echt al niet meer uit, helemaal pillig op de bovenbenen, en onderaan waar m'n enkellaarsjes zitten. Binnenste buiten wassen zou hierin misschien wel schelen denk ik.
Mijn moeder heeft die van de wibra en die vond ik er mooier uitzien, alleen daar kom ik zowat nooit dus moet dat eens gaan plannen![]()
Vorige winter ook 1 bij Ali besteld maar dat was een nepperd, zat geen fleece aan de binnenkant. Viel ook erg klein en er bleef per ongeluk iets van klittenband aan klitten en toen zat er direct een soort ladder in.
Verder vind ik ze vaak erg duur, 15 - 30 euro voor een panty.. Ik heb een kantoorbaan en op ons kantoor is het altijd snikheet, dus dan maar even koukleumen in de auto/bus onderweg naar werk en daarna lekker warm in een mooie panty op kantoor
Yessy schreef:Ik heb een paar maanden terug die van de kruidvat gekocht, die is wel prima. Zakt iets af maar als je hem weer op z'n plek hijst elke keer als je naar de wc gaat, kom je de dag prima door. Maar die hebben ze niet meer toch? Die nu in de folder staat als legging, die is denk ik niet 'doorschijnend'?
_Christina schreef:Bij kruidvat zijn ze voor een tientje. Maar ik heb geen idee of het wat is, ik heb er geen.
Coentjuh schreef:Iemand ook goede ervaring met Temu panty's? Welke? Wel thermo/fleece, maar wel licht transparant voor een natuurlijke effect (geen jurkje met pikzwarte benen zeg maar)..