Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 17:34

Weet iemand of er ook heup panty's/ lage taille bestaan?

Celebi

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 18:41

Ik denk zomaar dat die er niet zijn of heel schaars zijn vanwege het makkelijk afzakken..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 20:16

Coentjuh schreef:

Niet dat ik weet, ze zijn allemaal taillehoog. Kan je hem niet omslaan dan? Of gewoon niet zo hoog optrekken?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 20:48

Ik heb er een gekregen en zit echt zo heerlijk warm! Alleen al best vaak in korte tijd aangehad en nu met ongeveer een maand komen er allemaal pluisjes aan de buitenkant.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 20:57

Ik sla die van mij ook om als ze nieuw zijn anders zit die te strak

Als ze wat uitgerekte zijn dan draag ik ze weer normaal

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 21:00

Ja ze pillen wel enorm. Maar in principe vooral op de plekken waar het schuurt zoals onder je laarzen of onder je rok dus ik lig er niet zo wakker van. Een normale panty was bij mij na 1x dragen al lelijk. Soms zelfs na 2,5 minuut al. Sommige van deze draag ik nu al voor de tweede winter.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 09:13

Suzanne F. schreef:
Coentjuh schreef:

Niet dat ik weet, ze zijn allemaal taillehoog. Kan je hem niet omslaan dan? Of gewoon niet zo hoog optrekken?

Bij een panty krijg ik altijd last van mijn navelpiercing omdat panty s zo hoog zijn. Omslaan is niet te doen helaas.

Ik heb trouwens alleen normale panty's.

Is het met deze fleece panty's zo, dat ze ook lekker zitten zoals een legging?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 09:19

Normale pantys kun je inderdaad niet omslaan maar de dikkere versies wel, die hebben bovenin een band

Ik vind ze niet zo lekker zitten als een legging omdat er 2 naden op je kont zitten. Ik vind ze wel beter zitten dan een normale panty

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 09:57

Ik heb op AliExpress een versie met maar 1 naad gevonden en die zit zo vreselijk fijn in verhouding tot al die anderen. Helaas wel met voetjes en daar kan ik echt niet tegen dus hopelijk komen die ook nog eens zonder voetjes. Maar wellicht wel handig voor anderen hier!

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 10:18

Ik heb die van de action al een tijdje, maar ik vind hem toch niet zo heel erg mooi. Het valt echt op dat het nep is vind ik, vooral om mijn bovenbenen, omdat hij daar natuurlijk wat strakker zit. Met een langere jurk gaat het op zich wel, maar een kortere jurk of rok vind ik niet zo. Ook ziet hij er echt al niet meer uit, helemaal pillig op de bovenbenen, en onderaan waar m'n enkellaarsjes zitten. Binnenste buiten wassen zou hierin misschien wel schelen denk ik.

Mijn moeder heeft die van de wibra en die vond ik er mooier uitzien, alleen daar kom ik zowat nooit dus moet dat eens gaan plannen :D

Vorige winter ook 1 bij Ali besteld maar dat was een nepperd, zat geen fleece aan de binnenkant. Viel ook erg klein en er bleef per ongeluk iets van klittenband aan klitten en toen zat er direct een soort ladder in.

Verder vind ik ze vaak erg duur, 15 - 30 euro voor een panty.. Ik heb een kantoorbaan en op ons kantoor is het altijd snikheet, dus dan maar even koukleumen in de auto/bus onderweg naar werk en daarna lekker warm in een mooie panty op kantoor :+

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:36

Ik heb een paar van Calzedonia

Gekocht in de winkel, de band moet wel iets losser worden (ik ben vrij slank qua benen, maar niet qua buik), maar hij zit echt super netjes, geen naden, niet te zien dat een gevoerde is.

Dit zijn eigenlijk 2 panty's over elkaar, een dikke/warme huidskleur met een dunne zwarte er over heen. Misschien dat het daarom zo mooi er uit ziet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:28

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 14:05

IrisDH schreef:
Ik heb die van de action al een tijdje, maar ik vind hem toch niet zo heel erg mooi. Het valt echt op dat het nep is vind ik, vooral om mijn bovenbenen, omdat hij daar natuurlijk wat strakker zit. Met een langere jurk gaat het op zich wel, maar een kortere jurk of rok vind ik niet zo. Ook ziet hij er echt al niet meer uit, helemaal pillig op de bovenbenen, en onderaan waar m'n enkellaarsjes zitten. Binnenste buiten wassen zou hierin misschien wel schelen denk ik.

Mijn moeder heeft die van de wibra en die vond ik er mooier uitzien, alleen daar kom ik zowat nooit dus moet dat eens gaan plannen :D

Vorige winter ook 1 bij Ali besteld maar dat was een nepperd, zat geen fleece aan de binnenkant. Viel ook erg klein en er bleef per ongeluk iets van klittenband aan klitten en toen zat er direct een soort ladder in.

Verder vind ik ze vaak erg duur, 15 - 30 euro voor een panty.. Ik heb een kantoorbaan en op ons kantoor is het altijd snikheet, dus dan maar even koukleumen in de auto/bus onderweg naar werk en daarna lekker warm in een mooie panty op kantoor :+

Heeft je moeder die onlangs nog gekocht bij de wibra? Ik kan ze al langere tijd niet vinden.. ik heb er ook 1 van en die is echt heel fijn! Dus ben hard opzoek haha

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 16:10

Bij kruidvat zijn ze voor een tientje. Maar ik heb geen idee of het wat is, ik heb er geen.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 17:25

Ik heb een paar maanden terug die van de kruidvat gekocht, die is wel prima. Zakt iets af maar als je hem weer op z'n plek hijst elke keer als je naar de wc gaat, kom je de dag prima door. Maar die hebben ze niet meer toch? Die nu in de folder staat als legging, die is denk ik niet 'doorschijnend'?

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 17:29

Ik heb die van mij bij de Makro gekocht in november, die maatvoering klopt wel! En ging ook tot best ver.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 18:05

Yessy schreef:
Ik heb een paar maanden terug die van de kruidvat gekocht, die is wel prima. Zakt iets af maar als je hem weer op z'n plek hijst elke keer als je naar de wc gaat, kom je de dag prima door. Maar die hebben ze niet meer toch? Die nu in de folder staat als legging, die is denk ik niet 'doorschijnend'?

Ik heb ze hier vorige week nog zien staan in de winkel en ook in de folder van deze week toch? Dacht wel dat het idee was dat ze doorschijnend lijken. Maar ik heb ze niet in m'n handen gehad.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 18:19

Ik ben met mijn, denk ik 1,78, vrij lang en pas de panty’s prima! Wat ik hier lees met dat het alleen voor kortere mensen is herken ik dus niet. De panty zakt wel een stuk makkelijker af dan niet gevoerde panty’s. :)

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 18:29

_Christina schreef:
Bij kruidvat zijn ze voor een tientje. Maar ik heb geen idee of het wat is, ik heb er geen.

Ik heb er vorig jaar twee gekocht die ik deze winter voor het eerst draag. Prima dingen, alleen merk ik dat er in de voetjes wel snel gaten komen. Heb er eentje waarbij al mn tenen er ondertussen uitsteken (dat was misschien mijn eigen fout, had een nogal scherpe nagel die er binnen een half uur een gat in had geboord) en de ander waar nu een klein gaatje in zit (heb m nog geen 5 keer aangehad). Wel lekker warm, dus misschien dat ik de voetjes er gewoon af knip en er lange sokken onder doe.

*dit gaat om de Looks like skin. De panty die ze op dit moment hebben is voor zo ver ik zie gewoon zwart met een fleece voering.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 10:51

Iemand ook goede ervaring met Temu panty's? Welke? Wel thermo/fleece, maar wel licht transparant voor een natuurlijke effect (geen jurkje met pikzwarte benen zeg maar)..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 10:59

Mijn schoondochter heeft eens van dit soort panty's voor zichzelf besteld via Shein en moest een flink aantal maten groter bestellen dan haar eigen maat, want ze vallen erg klein.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 14:37

Coentjuh schreef:
Iemand ook goede ervaring met Temu panty's? Welke? Wel thermo/fleece, maar wel licht transparant voor een natuurlijke effect (geen jurkje met pikzwarte benen zeg maar)..

De action heeft 2 kleurvarianten, zwart en bruinig. De zwarte vond ik veel te donker maar de bruine ziet er uit alsof je een zwarte panty aan hebt.

Heb er dit jaar 2 bij gehaald, afgelopen jaar mijn eerste veel gedragen. Die uit China zaten voor geen meter.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 13:33

Heb je toevallig een foto van de verpakking van die bruine Action? Of link Action website?

Las ook goede ervaringen over de Kruidvat panty maar volgens mij is die niet altijd in het assortiment..?

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 14:24

Ik heb ze van de wibra, ook super blij mee!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 11:51