Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fem

Berichten: 12526
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:41

Thanks voor de tip! Ik ga zeker ff speuren naar de opties bij Garmin!

Binoche
Berichten: 540
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:46

Roosch schreef:
Fem schreef:
Ik houd een beetje de prijzen in de gaten voor smartwatch. Voor alsnog neig ik weer naar een samsung. Die draag ik nu nog, maar hij verbind bijna nooit meer (heel irritant).
Verder kijk ik hier vooral mee voor de inspiratie en de aankopen straks. Vind dat altijd leuk!

[edit] Ohja, ik ben ook nog op zoek naar outdoorlaarzen. Die zowel geschikt zijn voor een goede wandeling door hoog gras, mul zand, etc. Maar die er ook nog eens elegant uitzien als ik bijvoorbeeld met de hond op show ga.

Tip; ga voor Garmin.

Ik ben gestart met een Samsung maar werd moedeloos van het steeds opladen. Ik ben sindsdien overgestapt naar een Garmin Venu S 2 en ben er heel erg content mee.


Voor mij ook geen Samsung meer omwille van de batterij! Ik heb nu een eenvoudige fitbit, gratis gekregen op mijn werk. Die batterij gaat meer dan een week mee, zalig gewoon. Ik ga nu kijken voor de fitbit sense 2 of versa 4.

Fem

Berichten: 12526
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:49

Fitbit heb ik al gehad voordat ik overging op de Samsung.
Behalve het feit dat ik vond dat hij te weinig mogelijkheden had, vond ik 'm ook echt niet mooi.
Voor de batterij zou ik het zo weer doen, want die ging inderdaad geweldig lang mee, maar dat is ook niet zo gek, aangezien die veel minder opties had.

MuSLi

Berichten: 5293
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 09:05

Lizenlotte schreef:
Ik weet zo niks wat ik nodig heb maar volg toch, soms komen er dingen voorbij waarvan je niet wist dat je het hebben wou ;-)

Hier hetzelfde, heel herkenbaar :') :Y)

Binoche
Berichten: 540
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 12:44

Fem schreef:
Fitbit heb ik al gehad voordat ik overging op de Samsung.
Behalve het feit dat ik vond dat hij te weinig mogelijkheden had, vond ik 'm ook echt niet mooi.
Voor de batterij zou ik het zo weer doen, want die ging inderdaad geweldig lang mee, maar dat is ook niet zo gek, aangezien die veel minder opties had.


Goed om te horen. Ik ben wel fan van de fitbit app, en de gebruiksvriendelijkheid ervan. Samsung is naast de batterij ook niet ideaal op een iphone, en ben totaal geen fan van polar. Ga ook eens kijken eerst naar Garmin dan

Storm

Berichten: 20880
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 19:07

Bekijk ook de huawei eens. Ik heb deze ook en ben er zeer tevreden over. Ik hou de prijs van het nieuwste model ook in de gaten voor Black friday.

yvje86

Berichten: 2705
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 22:31

Ik wil al maanden de Magimix 4 powerblender in kleur titanum. Normaal rond de €249,-

Daarnaast heb ik nog een aantal binnendeuren van Skantrae nodig -> uiteraard vind ik de hele dure mooi O:)

En ik zou nog 2 nieuwe stofzuigers kunnen gebruiken. Ik denk dat ik deze keer voor een Miele ga aangezien er hier in huis veel haar wordt verloren :+

Freekieee

Berichten: 1762
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Borculo

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 23:09

Ik denk hier even babyfoons in de gaten houden. Heb er nog geen 1. FaceTime nu af en toe mijzelf met de iPad. Maar babyfoon is zoveel makkelijker

Babsiej

Berichten: 6247
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 00:04

Hier een dyson purifier hot en cold gekocht in de pre sale. 150 euro korting en toevallig wilde ik m vorige week al bestellen alleen toen niet van gekomen :+

Mer1980

Berichten: 19005
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 09:36

Ik ben op zoek naar een tuinhuis van 2 bij 3 meter. Graag een bouwpakket. Dus ben benieuwd of die in de sale komen.

Verder moet ik nieuwe Hoka hardloop schoenen maat 37,5 hebben. Ik zag nu al een aanbieding maar wellicht wordt het beter.

Liannetje86
Berichten: 793
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 09:53

Ik voel mezelf altijd genaaid door Black Friday... een maand later zijn de producten even duur :') (En daar dacht ik zo blij te zijn met mijn Samsung watch waar ik ook nog eens allergisch bleek te zijn voor het bandje :'))

Dus ik doe niets...

Garmin ook gehad, maar die was lomp (wel fijn... maar fiets tegenwoordig te weinig om die weer te pakken, kon daar routes op downloaden van de plaatselijke wielrennerclub en gewoon op mijn horloge afspelen als navigatie... Garmin is wat dat betreft ideaal!) Daarom moest ie ook wel mega groot zijn natuurlijk.. Maar echt ideaal... (daar ook allergische reactie op het bandje :') en vandaar naar de "mooiere" samsung overgestapt die nu mijn zusje heeft....

Nu wil ik er weer 1... (totaal zinloos.. maar door dit te lezen, ga ik dus weer op zoek naar een nieuwe smartwatch :'))

Nymphe

Berichten: 509
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: omgeving Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 11:10

Ik ga dit jaar op zoek naar een rijjas en rijbroek voor in de winter en Roeckl winterhandschoenen. Dus dat wordt de aanbiedingen bij de ruitersportzaken in de gaten houden.

Weet iemand of Krämer in Duitsland ook aan blackfriday meedoet?

maessie

Berichten: 5779
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 11:18

Ik heb me bedacht dat ik een lange lemieux rijjas wil. Maar even in de gaten houden :j

Skessa_
Berichten: 10722
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 11:18

Nymphe schreef:
Ik ga dit jaar op zoek naar een rijjas en rijbroek voor in de winter en Roeckl winterhandschoenen. Dus dat wordt de aanbiedingen bij de ruitersportzaken in de gaten houden.

Weet iemand of Krämer in Duitsland ook aan blackfriday meedoet?


Kramer heeft dit weekend 10% korting. Zal met BF misschien ook wel zo zijn, maar veel meer zou ik niet verwachten :=

Snippergroen

Berichten: 6706
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 12:02

Ik hoop op de Google Nest met een leuke korting :)

Storm

Berichten: 20880
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 14:35

Snippergroen schreef:
Ik hoop op de Google Nest met een leuke korting :)


Je brengt met op ideeën!
Ik zou graag de Google deurbel willen voor een leuke prijs.

Padoertje
Berichten: 1583
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 14:41

Ik volg. Nog niet alle verlanglijstjes binnen voor sint en kerst, maar ik hoop in ieder geval op een korting voor het Fenwick oornetje. Het masker doet het erg fijn, dus benieuwd naar deze.

Carmen_x
Berichten: 91
Geregistreerd: 31-01-20

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 10:10

Hypostore heeft nou korting op Caps.
10% op kep italia.

Vorig jaar deed kep italia mee aan black friday. Zouden ze dit jaar ook mee doen....?

Nef1985

Berichten: 270
Geregistreerd: 13-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 13:07

maessie schreef:
Ik heb me bedacht dat ik een lange lemieux rijjas wil. Maar even in de gaten houden :j


Misschien eens kijken bij de LeMieux outlet morgen bij de Country Mill in Nijkerk… daar gaan de kortingen op het einde van de dag naar wel 60%(voor precieze tijden en kortingen en overige info ff op hun Facebook kijken) en daar hebben ze ook lange jassen hangen zag ik voorbij komen!

Suzanne F.

Berichten: 49584
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 16:49

Ik ga met Black Friday proberen navullingen voor mijn lampe Berger te scoren. Dat is altijd prijzige olie.

maessie

Berichten: 5779
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 17:33

Nef1985, dat is helaas een beetje te ver rijden -O- maar bedankt voor de tip!

Kimm4

Berichten: 793
Geregistreerd: 19-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 21:11

Nieuwe jodphurs voor op stal. Zag dat ze bij Horze nu een korting van 15% korting hebben. Even denken of ik wacht tot Black Friday. Heb ze nog niet direct nodig.

En een nieuwe telefoon, maar weet nog niet welke :)

lovelyfiefy

Berichten: 5124
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 07:25

Jeej!
Hij is er weer het Black Friday topic *\o/*
Zelf hoop ik op Pavo Vital en Slueslimix
En vorig jaar erg leuk deo kunnen scoren bij de kruidvat, dus hoop dat ze die actie dit jaar weer hebben :+

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 09:24

Suzanne F. schreef:
Ik ga met Black Friday proberen navullingen voor mijn lampe Berger te scoren. Dat is altijd prijzige olie.

Je zou eens kunnen kijken naar Ashleigh&Burwood. Zelfde spul, helft goedkoper.


Ik hou de ogen open voor een nieuwe robotstofzuiger, evt met dweilfunctie. Degene die we nu hebben is 5 jaar geleden via veepee gekocht voor 80€ en ze wordt nu echt wat minder.

Daarnaast evt nieuw tuig voor de hond, en leuke kleding voor m'n vriend die nooit wat wil kopen :')

Suzanne F.

Berichten: 49584
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 11:21

Dimphyl schreef:
Je zou eens kunnen kijken naar Ashleigh&Burwood. Zelfde spul, helft goedkoper.


Waar dan? Ik kan alleen maar vinden wat ongeveer dezelfde prijs is. Rond de 15-16 euro voor 500 ml en rond de 28-29 euro voor een liter.