Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindsey_99 schreef:Bij ons gaat het altijd goed maar alle pakketdiensten hebben neerzettoestemming op een niet zichtbare plek voor voorbijgangers, en begeleidend staat als tekst "Dank je wel!" erbij. Een grote houten box met deksel houdt alle pakjes droog die niet in de brievenbus passen. Ze krijgen/hebben per adres zo weinig tijd dat ik het vervelend vindt als ze nog een keer langs moeten komen.
Als ik wat tijd heb ga ik een mega vogelhuisje maken voor pakketten.
DuoPenotti schreef:Ik moet zeggen dat DHL en dpd hier meestal goed gaat.
Maar post.nl is altijd hopeloos. En het toppunt was toch wel een niet thuis melding bij een brievenbus pakket.
Geen idee waar mijn brievenbus die dag was. Denk dagje naar de Efteling...
Boze postnl bezorger ook al eens aan de deur gehad. Want door mijn melding van pakket waarvoor getekend moest worden en hij in de brievenbus voor aan de weg had gepropt zou hij ontslagen worden.
En toen kwam er een onzin verhaal dat ze een soort punten systeem hadden en bij x punten dan ontslag kon komen. En hij had punten van collega's gekregen... Tuurlijk vent. Word volwassen.
Susanne schreef:Ik zit echt met verbazing te lezen. Hier echt nooit gedoe met pakketjes, zowel bij PostNL als DHL en DPD niet. Misschien ben ik gezegend met fijne bezorgers?![]()
Heb trouwens wel in de app aangeven dat ze het in de tuin mogen zetten als we er niet zijn, of bij het PostNL punt.
ellepel schreef:We hebben je pakje om 17:00 bij je bezorgd
PostNL track & trace informatie
Graag tot de volgende keer!
heel bijzonder, want ik zit gewoon op de bank en er is niks
ellepel schreef:We hebben je pakje om 17:00 bij je bezorgd
PostNL track & trace informatie
Graag tot de volgende keer!
heel bijzonder, want ik zit gewoon op de bank en er is niks
eilleen333 schreef:Ik laat pakketten op het afhaal punt bezorgen. Scheelt de frustratie, want volgens de bezorgdiensten ben ik nooit thuis.
Ze bellen vaak niet aan, komen niet eens langs of bellen aan, springen terug naar de auto en scheuren weg. Soort belletje trekken voor volwassenen kijkt het.
Dus ik haak het zelf wel op als ik uit mijn werk kom