Maar wat Mkango hierboven ook aangeeft is wel een beetje de strekking van dit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Budget kan als richtlijn tussen de 10-20 euro liggen. Persoonlijk heb ik liever een goed boek voor 7 euro op paperback dan een boek met een slecht verhaal dat juist heel mooi op hardcover is![]()
Maar wat Mkango hierboven ook aangeeft is wel een beetje de strekking van dit topicSimpel houden, toegankelijk voor iedereen die graag wil meedoen en graag boeken leest.
Marjo schreef:Eens, het gaat mij echt om het verhaal, niet om de editie.Budget kan als richtlijn tussen de 10-20 euro liggen. Persoonlijk heb ik liever een goed boek voor 7 euro op paperback dan een boek met een slecht verhaal dat juist heel mooi op hardcover is![]()
Maar wat Mkango hierboven ook aangeeft is wel een beetje de strekking van dit topicSimpel houden, toegankelijk voor iedereen die graag wil meedoen en graag boeken leest.
Marjo schreef:Budget kan als richtlijn tussen de 10-20 euro liggen. Persoonlijk heb ik liever een goed boek voor 7 euro op paperback dan een boek met een slecht verhaal dat juist heel mooi op hardcover is![]()
Sirius_ schreef:Ik ben dus het oude topic aan het doorlezen en raak helemaal geïnspireerdik heb al een aantal nieuwe schrijvers en boeken op mijn lijstje gezet. Wat een leuk idee zo’n SS boeken editie
ik vind het inmiddels echt weer heerlijk ontspannen om even te lezen in de avond als de kinderen op bed liggen.
Momo94 schreef:Sirius_ schreef:Ik ben dus het oude topic aan het doorlezen en raak helemaal geïnspireerdik heb al een aantal nieuwe schrijvers en boeken op mijn lijstje gezet. Wat een leuk idee zo’n SS boeken editie
ik vind het inmiddels echt weer heerlijk ontspannen om even te lezen in de avond als de kinderen op bed liggen.
oeh! Heb je een linkje naar het oude topic?![]()
Ik heb op dit moment boeken van game of thrones, harlan coban, karin slaughter en het boek a street cat named bob. Alleen a street cat named bob (wel in NL) daar kom ik niet zo goed doorheen op een of andere manier. Met een boek wil ik ook kunnen beelddenken om mij in het boek te kunnen verliezen om het zo maar te zeggen. Alleen dat lukt bij deze niet goed. Heb ook van virginia andrews bloemen op zolder proberen te lezen. 1 boek ging goed, alleen bij boek 2 werd mij alles toch echt te langdradig, waardoor ik gestopt ben..
Citaat:Mijn naam is Kaat. Ik ben 25 jaar en wonende in België. Mijn ouders en ik zijn samen in het bezit van 2 lieve Tinkers, Boris en Tinky en twee Shetlanders, Jacky en Zohra. Ik ben een echte 'buitenruiter'. Verder ben ik vrij alternatief op het vlak van paarden houden - graanvrij, bitloos, ijzerloos, you name it.Daarnaast hebben we nog een hele dierenboel op ons erf: 2 Welsh corgi cardigans, 2 katten, 2 cavia's, een roodwang schildpad, een pyrrhura, een kameleongekko en 3 Hebridean schapen.
Zelf ben ik ook wel alternatief, haha. Ik ben fan van kunst en creatief bezig zijn. Zo maak ik zelf geregeld illustraties (voorbeeldjes kan je vinden via de link in mijn onderschrift) en andere knutsels. Ik hou van (indie) games, bordspelletjes, boeken, manga/anime, .. Ik ben wel heel specifiek in de genres die ik leuk vind, dus als je daarover twijfelt neem je best contact op met de organisatie. Ik ben ook een enorme groen- en natuurliefhebster. Ik ben afgestudeerd met een professionele bachelor Agro- en biotechnologie met als afstudeerrichting Dierenzorg. Ik heb een bijkomende opleiding Natuurmanagement gedaan en werk momenteel bij CITES (Convention of International Trade in Endangered Species). Als je met mij gaat wandelen, mag je je verwachten aan iemand die om de 5 minuten stopt om elk interessant plantje en diertje te bestuderen en fotograferen.
Kookaburra schreef:Dit klinkt wel als een tof topic! Als detective-/thriller-fan ga ik mij denk ik aanmelden. Adres is alleen zichtbaar voor de persoon die het lootje trekt toch? (Ik wou bijna zeggen 'die het loodje legt' maar whoops.. Ik zit nog iets teveel in een boek welke ik vanochtend uitgelezen heb)
Apple schreef:Ik heb ook al bedacht welk boek ik aan mijn lootje stuur als mijn lootje een horrorboek wil ontvangen![]()
Sterker nog, een keuze uit twee boeken, beetje afhankelijk van of mijn lootje een van de twee al heeft gelezen of heeft aangeven een bepaalde vorm van horror niet leuk te vinden.
M_D_H schreef:Eelmo schreef:Oooh je werkt voor CITES? Machtig interessant! Wat doe je precies, als ik vragen mag?
Super interessant inderdaad!
Ik ben erg geïnteresseerd in je werk
Kookaburra schreef:Lijkt mij best interessant. Inderdaad door de verscheidendheid aan dierenMaar desondanks zal het qua opbouw denk ik wel veel repeterend werk zijn. Althans, de basis is hetzelfde.