Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vilheide schreef:Denk dat ik nu wel gevonden heb wat er bedoelt wordt maar nu vraag ik me af waar je zoiets voor gebruikt?
VuurVleugels schreef:vilheide schreef:Denk dat ik nu wel gevonden heb wat er bedoelt wordt maar nu vraag ik me af waar je zoiets voor gebruikt?
Dominant/submissive-spel (spel is hoe een bdsm sessie vaak genoemd wordt). Wanneer de penis van een man in zo'n ding zit, kan hij niet stijf worden.
Zo heeft de Dominant (of Domina, de vrouwelijke variant) de controle. Want de drager heeft pijn als hij toch een erectie krijgt, dus de Dominant kan met zo'n ding bepalen wanneer de drager wel/niet stijf mag worden.
EDIT (even gewijzigd in 'ding' zodat ik het spelletje voor TS niet verpest)
VuurVleugels schreef:vilheide schreef:Denk dat ik nu wel gevonden heb wat er bedoelt wordt maar nu vraag ik me af waar je zoiets voor gebruikt?
Dominant/submissive-spel (spel is hoe een bdsm sessie vaak genoemd wordt). Wanneer de penis van een man in zo'n ding zit, kan hij niet stijf worden.
Zo heeft de Dominant (of Domina, de vrouwelijke variant) de controle. Want de drager heeft pijn als hij toch een erectie krijgt, dus de Dominant kan met zo'n ding bepalen wanneer de drager wel/niet stijf mag worden.
EDIT (even gewijzigd in 'ding' zodat ik het spelletje voor TS niet verpest)
MarliesV schreef:Waar ik dan weer benieuwd naar ben, hoe komen zij tot de conclusie dat ie wel gedragen zou zijn?
TS, ik vind het een mooi topic, je hebt keurig binnen de regeltjes gekleurd en toch snapt iedereen inmiddels waar we over praten.