Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:Absoluut geen seat mii. Verschrikkelijke auto. Mijn moeder rijd hem en heeft al het dubbele aan aanschafkosten in reparatie gestoken. Ding heeft de hele tijd wat incl kapotte computer.
Wijzelf rijden al jaren japanse auto's, erg fijn!
Succes met de zoektocht
mavantos schreef:Bedankt voor al jullie tips! Ik heb gisteren een onwijs leuke uitvoering van een Volkswagen UP Beats uit 2019 met weinig kilometers gezien en hiermee proef gereden. De auto reed fijn en ik vind de auto van binnen heel chique qua bekleding.
De garage gaf aan dat de Seat Mii vrijwel hetzelfde is als de VW Up. Dus daar heb ik niet in gereden, want ze hadden er daarvan ook geen staan die aan mijn wensen voldeed.
Spenk schreef:De seat mii vw up en skoda citigo zijn exact dezelfde auto's. Enkel de afwerking binnen in is anders en qat afwerking zoals de achterlampen waarbij de up de meest luxe is dan de citigo en dan de mii.
Verder is het chassis, alles onder motorkap etc precies hetzelfde. Een mii kan dus ook niet minder rijden dan een up. Als iemand dat vind dan vond die bijvoorbeeld de stoel van de up lekkerder zitten ofzo want verder technisch zijn de auto's gelijk.