Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eef_Bam schreef:Topic net pas gevonden. Vind het alarm een heel goed idee. Misschien nog iets van een glitterbom/verfbom aan toevoegen. Dat als iemand hem toch weer probeert te stelen ze de vlag kunnen dumpen maar zelf onder de glitter zitten
.
DuoPenotti schreef:Nou deze doelgroep, de boeren dus, die hem op de kop hing is niet de doelgroep die perse tegen de mensen is uit de LHBTIQA+ groep.
DuoPenotti schreef:Ik heb er persoonlijk ook geen last van.
Maar zo vinden mensen de vlag op de kop ook vervelend, opdringerig schreeuwend of wat ook, daar heb ik ook geen last van.
Maar er zijn ook genoeg vlaggen op de kop weg gehaald.
Leven en laten leven gaat niet 1 kant op.
En soms lijkt de verdraagzaamheid van sommige mensen die zich willen uitspreken voor zo verdraagzaam te zijn dat het minste tonen....
DuoPenotti schreef:Daarmee wellicht ook dat al die vlaggen en zebrapaden ons overkomt als schreeuwen, opdringen.
Urbanus schreef:DuoPenotti schreef:Ja urbanus, ik vind het schreeuwend overkomen, maar heb er ook geen last van. Dat kan ook.
Ik vind de boerenprotestvlaggen ook schreeuwend overkomen, toch heb ik er geen last van.
Moeilijk hè....
Supermoeilijk, als je een zebrapad of vlag opdringerig vindt. Lijkt me lastig.
Citaat:Leven en laten leven gaat niet 1 kant op.
En soms lijkt de verdraagzaamheid van sommige mensen die zich willen uitspreken voor zo verdraagzaam te zijn dat het minste tonen....