Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Dit topic is het hoogtepunt van mijn avond. Maarre ts ik hoop toch niet dat je enig vorm van bewijs moet tonen wil je voor je diensten betaald krijgen?
Is het nog gelukt?
Cayenne schreef:purny schreef:Dit topic is het hoogtepunt van mijn avond. Maarre ts ik hoop toch niet dat je enig vorm van bewijs moet tonen wil je voor je diensten betaald krijgen?
Is het nog gelukt?
Ik snap dat stuk niet helemaal. Als influencer krijg je toch dingen opgestuurd waar je reclame voor moet maken?
Maar TS zegt dat ze hem heeft gekochtWat heeft het dan met influencer zijn te maken?
Barbabientje schreef:Als je je ooit verveeld: reviews lezen op easytoys is echt hilarisch..
Citaat:Cadeau gegeven aan mijn vriendin maar dat was de grootste fout van mijn leven. Ze gebruikt de satisfyer nog vaker dan haar tandenborstel. En ik.. ik zie het met lede ogen aan.. als of ik een concurrent in huis heb.
Mijn advies voor de mannen.. koop het niet voor je vriendin/partner/vrouw. Dit duivelse apparaatje laat haar dingen voelen die jij haar nooit zult laten voelen.
Cayenne schreef:purny schreef:Dit topic is het hoogtepunt van mijn avond. Maarre ts ik hoop toch niet dat je enig vorm van bewijs moet tonen wil je voor je diensten betaald krijgen?
Is het nog gelukt?
Ik snap dat stuk niet helemaal. Als influencer krijg je toch dingen opgestuurd waar je reclame voor moet maken?
Maar TS zegt dat ze hem heeft gekochtWat heeft het dan met influencer zijn te maken?