Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Granoek schreef:Ik ben denk ik een beetje verliefd geworden op TS.
Ik ben zomerhater. Ik haat alles er aan, ik hoop dat het snel om is en als het ging sloot ik mezelf op in mijn met-airco-gekoelde-slaapkamer. En een ijsje.
Ik vind de hitte niks en het zweten, ik heb een pesthekel aan insecten en beesterijen, ik plak aan mijn stoel, mijn weide is geel en als ik mijn impulsieve gedachtes laat winnen rij ik wielrenners zo van de baan. Oh, en ik sta niet met korte shortjes bweuk.
Tel daar bij op dat ik in de horeca werk en het lijkt alsof mensen al hun fatsoen verliezen zodra de zon er uit komt dan kun je je wel voorstellen dat ik al van maart nachtmerries heb omdat de zomer er aan komt.
Ik vind het zo fijn om hier even te kunnen klagenIk start petitie voor het hele jaar 15 graden
Supervixen schreef:Granoek schreef:Ik ben denk ik een beetje verliefd geworden op TS.
Ik ben zomerhater. Ik haat alles er aan, ik hoop dat het snel om is en als het ging sloot ik mezelf op in mijn met-airco-gekoelde-slaapkamer. En een ijsje.
Ik vind de hitte niks en het zweten, ik heb een pesthekel aan insecten en beesterijen, ik plak aan mijn stoel, mijn weide is geel en als ik mijn impulsieve gedachtes laat winnen rij ik wielrenners zo van de baan. Oh, en ik sta niet met korte shortjes bweuk.
Tel daar bij op dat ik in de horeca werk en het lijkt alsof mensen al hun fatsoen verliezen zodra de zon er uit komt dan kun je je wel voorstellen dat ik al van maart nachtmerries heb omdat de zomer er aan komt.
Ik vind het zo fijn om hier even te kunnen klagenIk start petitie voor het hele jaar 15 graden
Waar kan ik tekenen?
En dat fatsoen inderdaad. Waarom moet je buitenzitten met de muziek hard aan en schreeuwen naar elkaar als je drie meter van elkaar af zit in de tuin?
![]()
Ik hou er wel van om de bbq aan te doen, maar nu is daar ook geen bal aan.
Suzanne F. schreef:Ja ik kan ook niet tegen die donkere dagen en die wind en kou en regen.
Maar ook niet tegen de hitte. Ik ben echt een lente mens. Houd van zon en opkomende plantjes en jonge lammetjes en veulentjes enzo. Daar word ik echt blij van, die warme zonnestralen als het vrij fris is.
Maar boven de 20 graden gaat het in de zon als snel de verkeerde kant op en helaas wordt het hier in Nederland dan ook meteen 25 of 30 graden. Het kan geen 20 graden met zon zijn voor een langere periode.
Toch kan ik me herinneren dat toen ik jong was, 30 graden een uitzondering was. Nu niet meer.
axel_1997 schreef:Ik vind het uit te houden zo lang het s' nachts blijft afkoelen.
En ik ben allang blij dat het nu nog droge warmte is. (Al is moeder natuur dat niet met me eens.)
Af en toe krijg je met dit weer zo'n onweersbui gevolgd door een plens regen die niets doet om de boel te koelen of de planten van water te voorzien maar wel de luchtvochtigheid omhoog gooit. En dan heb je nog minstens twee dagen van die onuitstaanbare vieze plakhitte.
Cayenne schreef:axel_1997 schreef:Ik vind het uit te houden zo lang het s' nachts blijft afkoelen.
En ik ben allang blij dat het nu nog droge warmte is. (Al is moeder natuur dat niet met me eens.)
Af en toe krijg je met dit weer zo'n onweersbui gevolgd door een plens regen die niets doet om de boel te koelen of de planten van water te voorzien maar wel de luchtvochtigheid omhoog gooit. En dan heb je nog minstens twee dagen van die onuitstaanbare vieze plakhitte.
Volgende week is er kans op regen, dus dan zal die drukkende benauwdheid ook wel komen.