Gitana schreef:Ik ben sinds vandaag overgestapt en ik zit het 1e jaar voor €2,50 per maand voor 14 gb en onbeperkt bellen en smsbeste deal van mn leven haha
Het tweede jaar is het 10 euro per maand
Naar wat overgestapt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karrij schreef:Ben ik nog een keer, mijn abbo loopt nu bijna ten einde en heb een voucher bij de ING gevraagd voor korting bij 50 plus mobiel.
Nu attendeerde iemand mij van de week over de slechte revieuws van 50 plus mobiel.
Ik lees dat een aantal van jullie ook bij 50 plus mobiel zit, wat is jullie ervaring?
Goedkoop kan ook duurkoop zijn uiteindelijk, en daar heb ik geen zin in
Marjo schreef:Tiggs schreef:
Ik heb een hekel aan mensen die doen alsof Apple heilig is, maar na jaren Samsungs etc. ben ik 2,5 jaar geleden overgestapt op een iPhone en die gedraagt zich nog steeds als nieuw.
Superfijn voor jou, maar ik vind Samsung toch echt wel een slag beter dan de iPhone.
Dus nee ik zal sowieso niet overstappen op een iPhone. Mijn Samsung gedraagt zich ook nog als nieuw namelijk, alleen de batterijduur valt me tegen. Echter is dat al vanaf het begin zo en ligt dat wss meer aan de hoeveelheid dat ik m'n telefoon gebruik dan aan de telefoon zelf
Cchanny schreef:Hebben jullie dat onbeperkt echt nodig?
Ik denk dat ik ongeveer 2x in het jaar meer dan 3GB nodig had, maar voor de rest redde ik het ook daarmee makkelijk.
Cchanny schreef:Hebben jullie dat onbeperkt echt nodig?
Ik denk dat ik ongeveer 2x in het jaar meer dan 3GB nodig had, maar voor de rest redde ik het ook daarmee makkelijk.
Zonnetje81 schreef:Ja ik wil geen risico lopen en mijn wifi thuis is erg instabiel. Op mijn werk is een deel afgeschermd via de wifi.
Zo kan ik altijd mn telefoon ook als hotspot gebuiken voor mijn computer als thuis de wifi het niet doet.
Ik ben nu al 25gb kwijt zie ik. Dus dat gaat super hard. In totaal krijg je er 100gb.
En ik zie dat ik nu 31 euro ineens betaal. Waarschijnlijk omdat contract afgelopen is.