Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Een goede vriendin (tevens ceremoniemeester) heeft mijn to do lijst gemaakt en die lijkt mega compleet, maar die staat op de computer.
. Ook hebben we een kennismaking met een DJ, een taartproeverij en een bloemist staan. Verder heb ik nog een kennismaking met een dame voor mijn haar en makeup staan.
. Dat gaat hem worden dus. Nu de bijbehorende save the dates gaan maken en uiterlijk september gaan we deze versturen. Aparte voor dag- en avondgasten. We gaan hier ook de naamkaartjes en tafelindeling-bordjes bestellen!
. Heb langzaam iets meer rust met alles wat we gepland hebben staan - het voelt alsof we alles wel op orde hebben voor nu!
. Heb jij losse mensen voor haar en makeup?
We zijn inmiddels 7 jaar verloofd. Eilinora schreef:We hebben hoogstwaarschijnlijk een datum! Alleen nog even vastleggen.
En woensdag ga ik met mijn schoonmoeder naar een bruidsmode zaak om te kijken naar de kwaliteit van de jurken.
Als de verhouding prijs/kwaliteit goed is maken we meteen een afspraak om te passen en uit te zoeken.
. Maar nu vraag ik mij af hoe 'vroeg' jullie beginnen met jurken? 
Zo groot en luxe! Wij mochten plaats nemen in het atelier van de eigenaresse wat echt heel mooi was. Een hele ruimte voor ons alleen!
Over 3 weken moet ik bellen voor de leveringstijd, 3 maanden van tevoren voor het eerst de jurk weer aan doen voor het opmeten voor aanpassingen (ik ben erg klein dus het moet sowieso ingekort worden) en accessoires uitzoeken, dan 3 weken voor de bruiloft de laatste passessie!
, alvast veel plezier!
, alles aangevraagd bij de gemeente waar we gaan trouwen (locatie is geen officiële trouwlocatie). Alleen nog een fotograaf.