Hoewel ik van de week toevallig ineens dacht: oliebol, ik ben al 37! Voor mijn gevoel hang ik nog ergens in mijn twintiger jaren. Heb overigens wel een koophuis, een man, een stiefdochter en twee katten, dus mijn ontwikkeling heeft niet stil gestaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lijsken schreef:Het moment dat je gaat zorgen voor je ouders, in plaats van andersom.
Suzanne F. schreef:Lijsken schreef:Het moment dat je gaat zorgen voor je ouders, in plaats van andersom.
Ja dat je gaat beseffen dat je moeder echt al wel oud wordt. Mijn vader is al een tijd overleden. Nog even en ik heb dezelfde leeftijd als toen hij overleed.
Ik kan me ook nog steeds niet voorstellen dat ik echt al ouder aan het worden ben. Ik voel me nog veel jonger, eerder eind 20 ofzo. Het is dat ik mijn dochter al zo groot zie worden anders had ik het gewoon niet geloofd.
Lijsken schreef:Het moment dat je gaat zorgen voor je ouders, in plaats van andersom.
Sizzle schreef:Is er een zorgeloze tijd?
Ik vind juist het volwassen leven eigenlijk relaxter dan kind zijn die altijd maar van alles moet.
Sizzle schreef:Is er een zorgeloze tijd?
Ik vind juist het volwassen leven eigenlijk relaxter dan kind zijn die altijd maar van alles moet.
Cer schreef:Sizzle schreef:Is er een zorgeloze tijd?
Ja dus de tijd die je als volwassene “zorgeloos” bent zeg maardie is vrij kort (vond ik)
Eer ik alles een beetje voor elkaar had.. tot de tijd dat ik voor mn ouders ging zorgen.. da was nie superlang naar mijn idee