Janine1990 schreef:En heb je het al geprobeerd door een officiële klacht in te dienen?
Dus als volgt: "Ik wil graag schriftelijk een klacht indienen bij het hoofdkantoor. Kunnen jullie mij vertellen via welk adres dit kan?"
En dan als ze het adres opgeven, even vragen naar de naam van de klantenservice medewerker.
Vervolgens tik je een mail naar dit adres.
In die mail zet je dat je op datum x met de klantenservice hebt gebeld, persoon y hebt gesproken en daarvan het adres hebt gekregen.
Dan ga je je klacht uitleggen. Dat is ten eerste dus dat filiaal z de prijs die op de website stond niet heeft gehanteerd en je daardoor 70 euro te veel heeft laten betalen. Daarnaast niet heeft gewezen op het feit dat je een vies showroommodel kreeg en dat de kassière ook nog heeft aangegeven dat je dat thuis maar moest gaan poetsen. Dat ze dat uiteindelijk na bezwaar van klant toch hebben gereinigd.
Toen je vervolgens op datum a bij de hoofdklantenservice te horen kreeg dat je je bezwaar tegen de prijs en gang van zaken bij het filiaal zelf moest regelen. Je dat hebt gedaan en daags later te horen krijgt van een vriendin dat de filiaalmanager haar heeft uitgehoord over jou en dus naar aanleiding van de klacht jou op internet heeft opgezocht.
Doel van de klacht moet dan vooral zijn dat je het niet eens bent met deze gang van zaken en duidelijk aangeven dat je deze privacyschending van jou, maar ook van je vriendin (als werknemer van Bijenkorf!) niet acceptabel is.
Verzoek hierbij vooral om een schriftelijke uitleg van deze situatie.
En dan eens kijken wat hun reactie wordt...
Ik weet niet of het juridisch de juiste weg is, maar ik denk dat ik het op deze manier zou aanpakken.
Dit ga ik morgen inderdaad proberen. Ik ga ook contact opnemen met mijn arag verzekering. Deze kunnen vast wel een mail voor mij opstellen.