Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Een telefoon moet altijd aan iemand persoonlijk worden overhandigd. Dus dit is een hele vreemde gang van zaken.
sabine1979 schreef:DHL ben ik ook klaar mee.
Ik had bij amazone iets besteld, adres van mijn werk doorgegeven,
zodat het op de dag dat ik werk binnenkomt.
Ik had al in de app aangegeven dat het bij de receptie afgeleverd mag worden.
Krijg ik een berichtje: pakket niet kunnen bezorgen, bedrijf gesloten.
Vind het toch knap, wij zitten 24/7 hier, hebben een camera hangen waar je alles op ziet wat het terrein oprijd. Gebeld, wordt vandaag nog bezorgd, nou niet dus![]()
![]()
Komt er net een DHL bezorger, beetje te boos gedaan tegen hem
pmarena schreef:Ik denk dat het op zich ook wel netjes van mensen zou zijn, als ze een goede plek voorzien en communiceren naar hun bezorgers. Want kan me best voorstellen dat het voor die mensen ontzettend vervelend is wanneer ze zoveel tijd verliezen aan mensen die niet thuis zijn...
Of laat pakjes anders op je werk bezorgen, of op een pakketpunt, bij je ouders of waar dan ook waar er wel in principe altijd iemand thuis is.
pmarena schreef:Of laat pakjes anders op je werk bezorgen, of op een pakketpunt, bij je ouders of waar dan ook waar er wel in principe altijd iemand thuis is.
pmarena schreef:Je hebt altijd bezorgers die maar wat aanklooien, maar als je naar een pakketpunt laat brengen (en dit adres dus ook opgeeft aan de verzender) dan kan ik lang niet zoveel fout gaan als wanneer je thuis laat bezorgen.
Bij iets als ouders of werk uiteraard alleen als je daarvoor een goede optie hebt.