anjali schreef:Dit is offtopic maar dat rustig rijden momenteel kan wel komen vanwege de felle laagstaande zon.Ik heb daar (op de fiets) erg veel last van want die zon verblindt zo dat er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan.
Dat is niet de hele dag en ik rij op verschillende tijden en op en neer. Ik probeer wel buiten de spits te rijden, maar vd week reed ik om 7:15 weg bijv en rond 14:00 weer terug.
Het zijn echt bepaalde stukken waar veel gejaagd wordt en mensen willen duwen. Dat is echt niet merk afhankelijk.
Mijn broer was zwaar gehandicapt, maar werd eigenlijk niet genegeerd. Zat in ene zware elektrische rolstoel en kon zelf niet goed praten. Maar mensen zagen echt aan ons, de begeleiders, wel dat hij overal bij betrokken werd. Als ze hem iets vroegen en de reactie niet begrepen, keken ze ons soms vragend aan, maar wij hielpen wel. Dan zei ik al van tevoren; hij zegt ja.
Maar als we het dan over hokjes hebben. Wij waren gewoon broer en zus en als ik grapjes maakte, vonden mensen dat soms wel lastig. Ze waren soms flink grof, maar dat was niet anders geweest zonder de rolstoel.
Zelf heb ik reuma en hele slechte periodes en goede. Als mensen het weten willen ze nogal oordelen als je de ene dag amper rechtop kan komen en ze je de volgende dag zien rijden of dansen etc. Als je iets mankeert lijkt het dat je altijd zielig moet zijn en pijn moet lijden.