Jouw kerstpakket 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 12:40

In het Kerstpakket van mijn opdrachtgever zaten heel veel lekkere dingen, een ijskrabber, een warme plaid. Blij mee.

idylle

Re: Jouw kerstpakket 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 12:58

Ik zie dat wij een kerstpakket van de Knegt & Leeflang gaan krijgen. Even gespiekt, maar daar zitten erg leuke pakketen bij! Vanmiddag wordt het pakket als het goed is bezorgd *\o/*

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 13:11

Wat een leuke pakketen komer er voorbij!
Mijn werkgever heeft €150-. gestort op mijn bankrekening :)

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 13:53

Niks!

Tijdens sollicitatie werd het wel genoemd maar krijg nu 4 jaar niets. Net als de belofte van bedrijfsborrels en bbq's welke ook nooit plaatsvinden.

Momenteel is het zelfs zo erg dat ik nog op salaris wacht van Oktober en November {:)-:(

Door alle frustratie nu maar begonnen bij een nieuwe werkgever maar pies net naast de pot qua kerstpakket en ontvang mijn salaris pas in Januari.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 13:55

Forcalquier schreef:
Niks!

Tijdens sollicitatie werd het wel genoemd maar krijg nu 4 jaar niets. Net als de belofte van bedrijfsborrels en bbq's welke ook nooit plaatsvinden.

Momenteel is het zelfs zo erg dat ik nog op salaris wacht van Oktober en November {:)-:(

Door alle frustratie nu maar begonnen bij een nieuwe werkgever maar pies net naast de pot qua kerstpakket en ontvang mijn salaris pas in Januari.

wauw, gewoon wauw
(en dat je het zo ver hebt laten komen zeg! Hopelijk een goede les voor de volgende keer...wat gaan sommige werkgevers toch raar met hun personeel om, zeker in een tijd waarbij de banen bijna voor het oprapen liggen.....)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:40

Ik kreeg dit jaar voor het eerst een ouderwets kerstpakket. Hiervoor kreeg ik van werkgevers altijd een bon waarmee je zelf iets uit kon kiezen. Enerzijds vind ik het een leuk kerstpakket (zitten echt wel lekkere dingen in), maar anderzijds vond ik die bonnen altijd wel fantastisch want daar kocht ik dan alvast weer een jaarvoorraad aan wasmiddel van, dus die mis ik nu _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:19

Het is binnen, het was ook super mooi verpakt. Bedankt werkgever van m’n vriend. <3 :=

Afbeelding
Afbeelding

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:34

Oehh lekker MarlindeRooz <3

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:50

Ik heb mijn kerstpakket nog niet ontvangen, maar de bestelling wel aangenomen.
1 rituals pakket en 1 bier pakket. Relatiegeschenken die langer houdbaar zijn worden verloot/verdeeld onder de werknemers.

Afgelopen weekend zijn we als team gaan uit eten, relatief luxe met ingehuurde entertainment.
Vrijdag voor de kerst nog een kerstborrel met extra lekkers.

Ik denk niet dat ik wat te klagen heb. :o

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 16:48

Wat komen er wisselend mooie en ook wat teleurstellende pakketten langs...

Van mijn werkgever heb ik in een enorm grote doos een zakje chips, kaaspuntjes, kerstkoekjes en oorpluggen gekregen.
Dat pakket heb ik aan de voedselbank doorgegeven.

Mijn vriend heeft van zijn werkgever een wat ouderwetser pakket gekregen bomvol lekker eten.
Maar die hebben wij ook aan de voedselbank gedoneerd.

Van mijn directe collega groep hebben we dan nog een persoonlijker kerstpakket met een mooie fleeceplaid en een appeltaart-bak-pakketje, die hebben we wel zelf gehouden.

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:03

Wij krijgen 50 euro bij ons salaris gestort, omdat de leverancier van de kadopakketten is gehackt :+

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:15

Ik heb vandaag een goedgevulde box met allerlei lekkers gehad! :D Ben pas een maand in dienst, dus super leuk *\o/*
Verschillende zoute en zoete snacks, zoals chips, nootjes, toastjes met dip, chocola, dropjes, popcorn. Klassiek voor kerst pasteitjes met ragout, serranoham :9, paar soorten drinken en een pak pannenkoekenmix en koekjesmix :')
Genoeg te eten de komende tijd :D

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:17

Ik heb nog nooit iets gehad :+ heel lang bij een bedrijf gewerkt dat niks deed en nu sinds dit jaar bij een bedrijf dat ook niks doet :')
Mijn man krijgt ieder jaar hetzelfde (grote fles champagne en een grote doos Merci) dus geen verrassingen hier

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:19

ClaudiaHS schreef:
Ik heb voor het eerst in mn leven een kerstpakket gekregen.
Waarschijnlijk ook de laatste keer want dit was mede omdat het bedrijf 25 jaar bestaat.

Ik had een 'traditioneel' pakket met:

-fles sap
-chips
-2 zakken nootjes
-pakje gekleurde muisjes
-stroopwafels
-2 bamboo serveerplanken
-pakje kaaskoekjes
-stroop
-pannekoekenmix.

Geen spul wat hier niet op komt dus blij mee.

Pakket van man komt vanavond.
Die krijgt altijd mega pakketten dus ben benieuwd :D

Haha jij werkt bij hetzelfde bedrijf als ik

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:32

Bij ons hadden ze een virtuele markt georganiseerd. Super tof vorm gegeven allemaal met een digitaal plein met kraampjes en je kon in verschillende categorieën dan met een x aantal punten wat uitzoeken.

Ik ben uiteindelijk heel saai voor een bol cadeaubon gegaan ter waarde van €25 hihi en heb daarmee een nieuwe airfryer met korting gekocht bij bol die daar toevallig gisteravond het goedkoopst stond als wat ik tot nu toe had gezien dus dat viel heel mooi samen zo!

Mijn man moet het zijne nog krijgen. Die krijgt er meestal twee: 1 van het bedrijf waar hij als zzp’er door is ingehuurd en 1 van het bedrijf wat hij gebruikt voor contract onderhandelingen ed en die dan een bepaald percentage van zijn tarief kriigen maandelijks. Meestal zijn dat van die verrassing pakketten en bonnen dus ben eens benieuwd nu weer.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:14

Hier een pakket met voedsel en twee flessen wijn en daarbij een kadobon van 50 euro van Coolblue en een kadobon van 50 euro die je kan inwisselen naar keuze. :D

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:15

Hier voor het eerst sinds corona weer een traditionele markt. Ik heb alle muntjes uitgegeven bij een lokale luxe chocoladewinkel. O:) Afbeelding

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:56

Zelf te kiezen cadeau via Mijnpersoonlijkenoot.nl . Dit jaar vind ik alle cadeaus teleurstellend en ik ga al mijn punten aan de voedselbank doneren.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 19:31

hier een code om iets uit te zoeken op de site van tingsz.
toevallig was mijn broodrooster kapot en kon zo een nieuwe uitzoeken.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 19:32

Wat een super leuke pakketten komen er hier voorbij!

Ik kreeg het volgende;
Sweet chili popcorn, Black tea, fudge Vanille, naturel chips, chocolate chip cookies, truffelbites, prosecco meringuettes, toastjes, appel cider, tomatentapenade, reep chocola, zakje pinda's, een dobbel spel (the five dice game) en een powercube speakerset. Heel erg blij mee *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 19:35

Leuk om te zien dat er ook echt nog van die traditionele kerstpakketten zijn! Al komt een bon altijd wel van pas.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:19

Van het ziekenhuis een bon om iets uit te zoeken, dat doneer ik denk ik aan een van de goede doelen als daar iets bij zit waar ik achter sta.
Van de afdeling krijgen we een pakket, waarschijnlijk met eten en een presentje. Wat daar precies in zit kom ik niet achter, want ik ga de mijne aan mijn stagiaire geven die 1-12 begonnen is en daardoor net buiten de boot viel.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:50

Ik kreeg een bol bon voor 20€. Best netjes want pas 1-11 in dienst voor 12 u per week.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:57

Wij hebben een cadeaubon twv 50 euro gekregen waarmee we bij de cadeau carrousel iets kunnen uitzoeken. Maar dat loopt via de Makro en die zijn gehacked, dus we moeten wachten met iets uitkiezen tot ze weer online zijn.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:59

Ik heb een groot rituals hammam pakket, met een hammam doek erbij. Heel leuk, wij konden kiezen uit traditioneel of een wellness pakket, dus ik koos voor de wellness, goede keus gemaakt <3