Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynkex01 schreef:Neroo schreef:Nog nooit in Amsterdam geweest.
Haha ik ook niet, en ook niet in Rotterdam, oké wel op het station in Rotterdam maar niet de stad in geweest
Zebrastreep schreef:Nynkex01 schreef:Haha ik ook niet, en ook niet in Rotterdam, oké wel op het station in Rotterdam maar niet de stad in geweest
Ik ook nog nooit in Rotterdam. Maar een vriend van mij is er laaiend enthousiast over dat we daar zeker een keer heen moeten maar ik voel er niks voor![]()
Fly_high schreef:Ik herken dat echt niet.Rotterdam is de grootste aso-wijk van Nederlandhet heeft zijn charme maar je moet het kunnen hebben zeg maar, zeker als je op Zuid uitkomt
Fly_high schreef:Je wordt echt niet boeiend veel ervaring rijker door te gaan backpacken in Thailand of andere Laos hoor. Het is leuk, begrijp me niet verkeerd, net zoals elke vakantie leuk kan zijnen een 18 jarige kan er waarschijnlijk wat zelfstandigheid van leren zoals je eigen oliebol op orde hebben
maar zolang je van die standaard toeristendingen doet zit er niet super veel uitdaging in. Meeste backpackers weten dan ook maar nauwelijks in wat voor land ze nou precies zitten en hoe het eigenlijk in elkaar steekt qua cultuur, eten, taal, religie etc. want alle hostels en lokale reisbureau's creeren en veilige westerse bubbel voor je.
Rusland is wel erg vet! En niet zo op westerse toeristen gericht, dus dat kan soms nog wel aardig spannend zijn![]()
Ik ben juist nog nooit veel verder in West-Europa geweest dan Nederlandhet is net wat je referentiekader is denk ik. Voor Nederlanders is een weekje Zuid-Frankrijk of Spanje juist burgerlijk en saai, en ik ben nog nooit in een van die landen geweest
Mkango schreef:Fly_high schreef:Ik herken dat echt niet.Rotterdam is de grootste aso-wijk van Nederlandhet heeft zijn charme maar je moet het kunnen hebben zeg maar, zeker als je op Zuid uitkomt
Ja, het is van oudsher een arbeidersstad, dus de mentaliteit is er een van 'niet lúllen, maar poetsen,' maar het is echt niet meer aso of sophisticated dan andere grote steden.