Wat heb jij nog nooit gedaan, wat je eigenlijk niet durf toe te geven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:22

Veel klassieke films nog nooit gezien en dat vind ik ook helemaal prima. Nooit examen gedaan voor de middelbare school ondanks dat ik wel gestudeerd heb. Moeite om dat toe te geven heb ik niet maar als ik het vertel leveren beide dingen altijd wel verbaasde reacties op :P

Neroo

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan, wat je eigenlijk niet durf toe te geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:31

Nog nooit in Amsterdam geweest :').

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:36

Neroo schreef:

Mis je niets aan :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:37

Ik bedenk mij nog een die mensen vaak heel raar vinden, ik heb van mijn leven nog nooit Sinterklaas of kerst gevierd. Opgegroeid als Jehovah's Getuige, en ook nu ik dat al jaren niet meer ben voel ik nog altijd helemaal niks voor die feestdagen.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 12:09

Neroo schreef:

Haha ik ook niet, en ook niet in Rotterdam, oké wel op het station in Rotterdam maar niet de stad in geweest

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 12:13

Nynkex01 schreef:
Neroo schreef:

Haha ik ook niet, en ook niet in Rotterdam, oké wel op het station in Rotterdam maar niet de stad in geweest

Ik ook nog nooit in Rotterdam. Maar een vriend van mij is er laaiend enthousiast over dat we daar zeker een keer heen moeten maar ik voel er niks voor :')

Pfoe ik heb zoveel van die populaire typische Nederlandse dingen nog nooit gedaan puur omdat ik een hekel heb aan de menigte volgen en iedereen die hetzelfde doet gelukkig lees ik hier wel meer'normale dingen' die mensen nog nooit gedaan hebben.

- nog nooit op skivakantie geweest of überhaupt op ski's gestaan.
- E.T , Titanc , starwars , harry potter ect. Ik heb ze nog nooit gezien totaal geen film liefhebber.
- nog nooit echte bergen gezien :')
- nog nooit dronken geweest ( hier ben ik best trots op :') )

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 12:19

Dit is een moeilijke...
wat heb ik nog nooit gedaan?
- iets gestolen
- in die trein gezeten die onder de zee naar Groot Brittannie rijdt
- een Star Wars film gezien
- naar een schlagerfestival geweest (nog liever val ik dood neer :)) )
Dingen die ik niet durf toe te geven kan ik mij niet direct verzinnen...

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 12:24

sevke schreef:
- iets gestolen

Is het met criminele activiteiten niet juist omgekeerd dat je niet wil toegeven dat je ze wel gedaan hebt?
:D

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 12:26

Zebrastreep schreef:
Nynkex01 schreef:

Ik ook nog nooit in Rotterdam. Maar een vriend van mij is er laaiend enthousiast over dat we daar zeker een keer heen moeten maar ik voel er niks voor :')

Rotterdam is de grootste aso-wijk van Nederland :Y) het heeft zijn charme maar je moet het kunnen hebben zeg maar, zeker als je op Zuid uitkomt :P

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 12:35

jeetje, ik ben nu echt aan het nadenken wat de moeite waard is om te melden van iets wat ik nog nooit heb gedaan en niet durf toe te geven..... niks eigenlijk.

Als ik iets niet doe is het:
* omdat ik er geen behoefte aan heb
* omdat ik heb er (nog) geen geld voor heb

maar ik heb nergens spijt van en durf alles toe te geven, hoe stom, ongemakkelijk of raar ook....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:05

Fly_high schreef:
Rotterdam is de grootste aso-wijk van Nederland :Y) het heeft zijn charme maar je moet het kunnen hebben zeg maar, zeker als je op Zuid uitkomt :P
Ik herken dat echt niet. :') Ja, het is van oudsher een arbeidersstad, dus de mentaliteit is er een van 'niet lúllen, maar poetsen,' maar het is echt niet meer aso of sophisticated dan andere grote steden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:16

Rotterdam Zuid is imo ook geen weerspiegeling van heel Rotterdam, dat is gewoon een wijk waar je niet wilt zijn zoals wel meer grote steden een wijk hebben waar je niet wilt zijn.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:25

Wat een grappig topic!

Ik heb nog nooit Star Wars of Star Trek gezien, en dat wilde ik graag zo houden :')
Maar dat durf ik best toe te geven :))
Tot grote frustratie van sommigen 8-)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:29

Nee star wars en star trek heb ik ook nog nooit gezien. En ga ik niet eens proberen.
En Lord of the rings 10 minuten. Terwijl ik Harry potter wel leuk vind.

Gestolen heb ik wel iets bij de Gamma :o
Wel na 3 keer aangeven bij de kassa dat er van dat product het 2 stuks was terwijl ze er 1 aansloeg.
Ik vond dat 3 keer melden wel voldoende om er daarna mee naar buiten te lopen.

Dat ik dit na 25 jaar nog weet zegt ook wel weer iets denk ik :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:33

Trek is life, hahaha. <3 Star Wars heb ik ooit in een marathon gekeken met vrienden, en ik wil best mee als mensen naar een Star Warsfilm in de bios gaan, maar zelf zet ik het niet snel aan. Star Trek daarentegen... :') Ik heb zelfs een Starfleet piercing in één van m'n oren zitten. :)) Tell me you're a nerd without telling me you're a nerd.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:38

Fly_high schreef:
Je wordt echt niet boeiend veel ervaring rijker door te gaan backpacken in Thailand of andere Laos hoor. Het is leuk, begrijp me niet verkeerd, net zoals elke vakantie leuk kan zijn ;) en een 18 jarige kan er waarschijnlijk wat zelfstandigheid van leren zoals je eigen oliebol op orde hebben := maar zolang je van die standaard toeristendingen doet zit er niet super veel uitdaging in. Meeste backpackers weten dan ook maar nauwelijks in wat voor land ze nou precies zitten en hoe het eigenlijk in elkaar steekt qua cultuur, eten, taal, religie etc. want alle hostels en lokale reisbureau's creeren en veilige westerse bubbel voor je.

Rusland is wel erg vet! En niet zo op westerse toeristen gericht, dus dat kan soms nog wel aardig spannend zijn :P

Ik ben juist nog nooit veel verder in West-Europa geweest dan Nederland :+ het is net wat je referentiekader is denk ik. Voor Nederlanders is een weekje Zuid-Frankrijk of Spanje juist burgerlijk en saai, en ik ben nog nooit in een van die landen geweest ;)

Rusland is inderdaad geweldig, ben er nu 6 keer geweest....

Daarnaast ben ik nog nooit in Spanje geweest. teveel hollanders hahaha

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 13:46

@Mkango tis ook maar als grapje bedoeld ;) Rotterdam is geweldig, en dat stukje arbeidersstad met bijbehorende bouwstijl en mentaliteit maken het juist zo uniek IMO. En alle oude fabrieken en industrieterreinen zijn zo vet!

Het blijft wel een allochtonenstad, en tja Zuid hoort er ook gewoon bij :o Ik heb jarenlang op Zuid gewoond en word er inmiddels flink nostalgisch van merk ik :=

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 14:14

In het kader wat heb je nooit durven vertellen:

Ik heb mijn ouders nooit durven vertellen dat als jonge blonde vrouw savonds uit de laatste metro stappen bij marconiplein om dan nog een stuk te voet te moeten naar mijn straat waar drugs rijkelijk verhandeld werd, misschien niet de meest ideale woonplek was.
Mijn ouders kende het alleen van die leuke markt op het visserijplein :+
Weet niet hoe de buurt nu is, wellicht is het inmiddels „opgezomerd“.
Mijn huidige partner bleek achteraf een paar jaar ervoor vlakbij gewoond te hebben en die is voor zijn eigen voordeur beroofd toen hij ooit eens een keer met nette kleding naar buiten stapte :')
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 08-12-22 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 14:16

hahaha ja daar heb ik vlakbij gewoond (Spangen), gut wat was ik blij dat ik daar weg kon (naar Kralingen, een wereld van verschil) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 14:26

Mkango schreef:
Fly_high schreef:
Ik herken dat echt niet. :') Ja, het is van oudsher een arbeidersstad, dus de mentaliteit is er een van 'niet lúllen, maar poetsen,' maar het is echt niet meer aso of sophisticated dan andere grote steden.

Wel echt off-topic, maar wat ik wel echt interessant vind aan Roffa is dat het veel minder gesegregeerd lijkt dan andere steden. Je kunt echt kakkers-straten hebben die dan uitkomen op de grooptste ghettoflat die er is en vice versa. Alth. dat was mijn indruk als bezoeker :)) Hoewel je er wel ook de betere en slechtere plekken hebt.

In mijn arbeidersstadje heb je echt rijke-mensen-enclaves die echt betrekkelijk geïsoleerd zijn van de rest. Voor mijn gevoel heb je dat veel minder in Rotterdam. Hoewel ik de binnenstad vrij "posh" vind hoor. Dus voor een dagje uit, weinig ghetto aan.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 15:01

Oh, wintersport, dat is inderdaad ook iets wat ik nog nooit gedaan heb. Maar dat durf ik best toe te geven. Wintersport moet je gewoon mee opgegroeid zijn en in mijn ervaring was dat iets voor de rijkere gezinnen die standaard 2x per jaar op vakantie konden met heel het gezin.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 16:53

Ik ben nog nooit op wintersport geweest en heb er ook totaal geen behoefte aan. Doe mij maar zomersport (ergens op een fijn warm strand cocktails drinken).

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 17:55

Hier ook nog nooit geskied of op wintersport geweest. Trekt me ook echt niet. Bergje op, bergje af.
Liever lekker in de zon relaxen en leuke activiteiten ondernemen en de toerist uithangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 18:03

Ik bevind me liever onderwater dan op bevroren water. :))

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 18:03

nooit op wintersport geweest, maar wel enkele keren gelanglauft als kind :D
Wintersport trekt me echt niet. Dan zou ik juist in die periode een warmer land opzoeken.