Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Wowow is een heel gekend merk, Belgisch ook, maar geen idee of die (ergens) meedoen met Black friday. Ik heb er een reflectie rugzakovertrek van die ook tegen regen kan en vriend een reflectie fietsbroek. Alleen heeft hij die nog niet gebruikt. Maar van de overtrek ben ik iig heel tevreden al.
san4nie schreef:Ik had al een backprotector, liner, hoofdband, rijbroek en laatst al dekjes en shirtjes van de horselet.
Gister nog een voorraad wasparfum besteld. Vanavond nog kleding voorraad inslaan voor m’n vriend, kan die weer 3 jaar vooruit.![]()
Mag ik nog een hoofdstel?
san4nie schreef:Ik had al een backprotector, liner, hoofdband, rijbroek en laatst al dekjes en shirtjes van de horselet.
Gister nog een voorraad wasparfum besteld. Vanavond nog kleding voorraad inslaan voor m’n vriend, kan die weer 3 jaar vooruit.![]()
Selina schreef:san4nie schreef:Ik had al een backprotector, liner, hoofdband, rijbroek en laatst al dekjes en shirtjes van de horselet.
Ja!
Ik heb net een FR equestrian bitloos hoofdstel gekocht