Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vind flare daardoor ook niet leuk staan. De boho stijl van Shein past dan weer meer in mijn straatje, maar daar wil ik liever niet meer bestellen. Spijkerbroeken met gaten vind ik wel fantastisch haha. Al die veel te slanke modellen met crop tops en een platte buik word ik alleen maar super onzeker van, want niet iedereens genen zijn zo en ze doen het lijken alsof dat het enige perfecte lichaam is. Ik heb wel een paar crop tops, maar wil ze alleen dragen met een high waisted broek
Popstra schreef:High waist low waist, mid waist...
Het kan allemaal.
Evenals de rok/jurk lengtes. Kort, langer, langst.
Het mag allemaal.
En al mocht het niet. Mensen moeten lekker dragen waar ze zich goed bij voelen.
Low waist is mooi als je ultra slank bent met een afgetrainde buik. Dan nog is het een beetje ,tacky, en meer iets voor in de zomer.
Het flateerd gewoon veel mensen absoluut niet! Moeten die dat dan maar dragen omdat het in de ,mode, is!?
Voor banketstaaf lopen omdat er een bepaald merk op staat is ook zoiets. Dat dit merk er op staat wil niet zeggen dat iets ook mooi is/staat.
.
ook bij wat vollere meiden vind ik het vaak juist heel leuk staan. Hopelijk zitten ze beter in hun vel dan de vorige generatie die aangepraat kreeg dat ze Kate Moss lichaam moesten hebben om in een extreme low waist broek te passen die destijds in de mode was