Ben al bijna 42jaar getrouwd, ja Ibbel ik win

Maar ondanks af en toe wat vergeten en, zou ik geen kant op kunnen zonder hem...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oomens schreef:Ik lees hier heel veel vrouwen die het idee krijgen dat ze voor de moeder van hun partner moeten spelen en continu achter hem op moeten ruimen, maar zou het ook kunnen dat het die (vaak mannelijke) partner gewoon echt niet zo boeit?
Wat zou er gebeuren als jullie het eens níet achter je partner opruimen maar de boel gewoon zo laten? Verwacht je dan dat ze dat erg vinden of vinden ze dat eigenlijk ook wel prima?
Wat is bijvoorbeeld het nut van schoenen 's avonds in een schoenenkast zetten als je ze er de volgende ochtend toch weer uit moet halen? Dan is het toch ook veel praktischer om ze daar te laten liggen waar je ze uit doet, zodat je ze daar dan de volgende ochtend ook weer kunt aantrekken?
_San87_ schreef:Als ik niet achter m'n partner opruim wordt het een paasei in huis, ligt er overal kleding en vaat, blikjes bier op tafel, staan overal schoenen, staat de schimmel in de douche en heeft hij geen kleding meer in de kast.
oomens schreef:_San87_ schreef:Als ik niet achter m'n partner opruim wordt het een paasei in huis, ligt er overal kleding en vaat, blikjes bier op tafel, staan overal schoenen, staat de schimmel in de douche en heeft hij geen kleding meer in de kast.
Kleding kun je ook prima vanuit de wasmand of vanaf het rek aantrekken, scheelt uitzoeken en opvouwen. Een beetje zoals je borden en servies ook prima vanuit de vaatwasser kunt gebruiken zonder de omslachtige tussenstap van een keukenkastje.
Voor de rest zullen de meeste partners het in een gezamenlijke woning echt minder erg laten worden dan wanneer ze volledig op zichzelf zouden zitten. Er zit in mannen vaak echt wel een mate van 'rekening houden met hun partner' hoor.
oomens schreef:Ik lees hier heel veel vrouwen die het idee krijgen dat ze voor de moeder van hun partner moeten spelen en continu achter hem op moeten ruimen, maar zou het ook kunnen dat het die (vaak mannelijke) partner gewoon echt niet zo boeit?
oomens schreef:Wat zou er gebeuren als jullie het eens níet achter je partner opruimen maar de boel gewoon zo laten? Verwacht je dan dat ze dat erg vinden of vinden ze dat eigenlijk ook wel prima?
Wat is bijvoorbeeld het nut van schoenen 's avonds in een schoenenkast zetten als je ze er de volgende ochtend toch weer uit moet halen? Dan is het toch ook veel praktischer om ze daar te laten liggen waar je ze uit doet, zodat je ze daar dan de volgende ochtend ook weer kunt aantrekken?
Soepblik schreef:Als ik vraag of hij een restje eten in de koelkast wil opbergen, kom ik de volgende ochtend de volledige pan, scheef op allemaal andere producten balancerend, in de koelkast tegen. Niet afgedekt.
Ibbel schreef:Die WC-bril? Wat is daar mis mee? Man doet 'm omhoog, vrouw naar beneden. Doe je allebei evenveel. Plus dat je als vrouw zeker weet dát die bril omhoog gedaan is